quote:Op donderdag 28 december 2017 21:02 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]Je lijkt niet blijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm just a Soul whose Intentions are Good
quote:
Nee, Don't Speak heb ik op gestemdquote:Op donderdag 28 december 2017 21:03 schreef Cee het volgende:
[..]
Als het de zelfde is als mijn 36e dan is het 39.
quote:
geen idee.quote:Op donderdag 28 december 2017 21:03 schreef cafca het volgende:
[..]
Give me hope, give me Peace on earth?
teveel gehoord.quote:Oh, en Lemon Tree is best leuk!
Daar doet de commissie geen uitspraken over.quote:
Jij snapt m, mede Grunningerquote:Op donderdag 28 december 2017 21:03 schreef ShinyStar het volgende:
Als echte Groninger doe ik nu even muten.
Toetsenborden zijn niet zo duur hoor, deze is stuk.quote:Op donderdag 28 december 2017 21:04 schreef datismijnmening het volgende:
Fynt it ljocht syn wei, yn in nije dei
Dat deed Ed wel goed jaquote:
ah schiet me ineens te binnen waar je het over hadquote:Op donderdag 28 december 2017 21:04 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Daar doet de commissie geen uitspraken over.
quote:
Het kan vriezen, het kan dooien, maar jij het liever dooie friezen?quote:Op donderdag 28 december 2017 21:03 schreef MTheBassman het volgende:
Ik als Groninger hou me maar ff stil
Dit is echt een prachtig nummerquote:Op donderdag 28 december 2017 21:05 schreef DeLuna het volgende:
Der sil gjin dei begjinne, dat ik net by dy bin
Gjin oerwurk foar ús rinne, sûnder sin
Jou my dyn hân, jou my dyn hert
Asto it doarst mei my
Hjir is myn hân, hjir is myn hert'
k Jou myn bestean oan dy
Lang wie it kâld en tsjuster, aanst komt de dei
Lang wie it kâld en tsjuster, aanst komt de dei
![]()
![]()
![]()
![]()
Twarres de andere? Ik kan het ook wel waarderenquote:Op donderdag 28 december 2017 21:03 schreef DecoAoreste het volgende:
Volgens mij staan er maar 2 Friestalige nummers in, maar ze zijn wel allebei heel fijn.
Ze weten het niet van elkaar?quote:Op donderdag 28 december 2017 21:04 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Daar doet de commissie geen uitspraken over.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |