Mijn favorieten zitten vooral op KID A, In Rainbows en A moon shaped Pool.quote:Op donderdag 28 december 2017 21:15 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik vind het ook lastig, maar Reckoner blijft denk ik wel favoriet. En toch ook Street Spirit
quote:
Echtquote:
En toch wil je blijven, maar je pa wilt het niet dus ik denk dat je beter kunt gaanquote:Op donderdag 28 december 2017 21:16 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dit nummer is te min ja
quote:
Hij is dood hoor.quote:Op donderdag 28 december 2017 21:16 schreef djenneke het volgende:
Hij is vooral te min omdat hij een onooglijk nietnutterig mannetje is. maar wel een leuk liedje
Te hard gelachen hieromquote:Op donderdag 28 december 2017 21:16 schreef Cee het volgende:
Zegt de spijkerbroek tegen de ribbroek: ben ik denim?
quote:Op donderdag 28 december 2017 21:16 schreef Cee het volgende:
Ja ik had een keertje niks te doen.quote:
+1 moest lachenquote:Op donderdag 28 december 2017 21:16 schreef Cee het volgende:
Ik mute 'm gewoonquote:Op donderdag 28 december 2017 21:16 schreef houdjemond het volgende:
[..]
En toch wil je blijven, maar je pa wilt het niet dus ik denk dat je beter kunt gaan
Ken echt veel. maar deze twee echt niet eens een halve "oh die" gevoel bij.quote:Op donderdag 28 december 2017 21:17 schreef essnhills het volgende:
[..]![]()
![]()
Ben je mij aan het vervangen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |