Die events zijn er natuurlijk al elke zondag, die hoeven ze niet in de agenda te zetten.quote:Op donderdag 28 december 2017 19:46 schreef Marrije het volgende:
Funkyfish bestaat echt.
Ik zat even te kijken, events calender.
No events found.
Top dat je het even verduidelijktquote:Op donderdag 28 december 2017 19:42 schreef Marrije het volgende:
Spirit, ik Denk dat het deels ligt aan mijn verwoording en deels aan jouw onzekerheid. Dat je zelf niet weet wat je wilt, toch gaat daten en dan overvallen wordt door een zoen. Een kritische noot komt dan wellicht aanvallend over. Het was niet aanvallend bedoeld, maar ik spreek je er wel kritisch op aan. Ik verwacht geen inhoudelijke reactie trouwens.
Het lijkt alsof je inderdaad erg vanuit jezelf denkt (geen waardeoordeel daarover). Dat verklaart misschien waarom je het raar vond dat hij meer zou willen na de telefoongesprekken (waaruit jij blijkbaar niet direct opmaakte dat hij er wel voor in was).quote:Op donderdag 28 december 2017 21:00 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Top dat je het even verduidelijktIk had eigenlijk geen verwachtingen en ik stond zelf ook van mijn reactie te kijken. Weer iets over mezelf geleerd, zullen we maar zeggen
En niet weten wat je wilt is niet altijd verkeerd. Ik hoef geen hele planning voor de rest van mijn leven, maar neem zaken nu zoals ze komen en doe wat voor mij goed voelt.
Gewoon “Hey, wat leuk dat wij een match zijn. Heb je een fijne avond?” is al prima hoorquote:Op donderdag 28 december 2017 22:15 schreef Ayreon84 het volgende:
Lees al een tijdje mee in dit topic, en na een half jaartje single te zijn geweest (na een lange relatie) wordt het in 2018 tijd om te gaan daten.
Heb voor het eerst tinder geïnstalleerd, kan ik dat ook eens gaan beleven nu.![]()
Al 4 matches, maar ik weet niet zo wat ik moet zeggen. En de dames zijn ook niet erg spraakzaam tot nu toe. Hopelijk gaat het straks wat soepeler, vind het zelf ook wel wat spannend nog.
Hallo dan, even rustig aan zeg. Hij vraagt tips om een eenvoudig gesprekje te starten. Hij wil op de eerste date niet vol op zijn giechel gepakt worden!quote:Op donderdag 28 december 2017 23:20 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Gewoon “Hey, wat leuk dat wij een match zijn. Heb je een fijne avond?” is al prima hoorHet hoeft echt niet hoogstaand te zijn.
Ik zie genoeg events hoor.quote:Op donderdag 28 december 2017 19:46 schreef Marrije het volgende:
Funkyfish bestaat echt.
Ik zat even te kijken, events calender.
No events found.
👍🏽quote:Op vrijdag 29 december 2017 00:34 schreef Lot88 het volgende:
Zo, nou half uurtje geleden thuis gekomen van mijn date. Was erg gezellig uren gepraat over vreselijk veelBen wel gesloopt nu want mijn god wat was ik zenuwachtig. Blijkt hij ook nog een galant typje te zijn dat deuren voor je openhoudt etc ;@
4 matches das niet slecht!quote:Op donderdag 28 december 2017 22:15 schreef Ayreon84 het volgende:
Lees al een tijdje mee in dit topic, en na een half jaartje single te zijn geweest (na een lange relatie) wordt het in 2018 tijd om te gaan daten.
Heb voor het eerst tinder geïnstalleerd, kan ik dat ook eens gaan beleven nu.![]()
Al 4 matches, maar ik weet niet zo wat ik moet zeggen. En de dames zijn ook niet erg spraakzaam tot nu toe. Hopelijk gaat het straks wat soepeler, vind het zelf ook wel wat spannend nog.
Ik ben toch redelijk leuk en zat op tinder, maar inderdaad, geestelijk niet helemaal in ordequote:Op vrijdag 29 december 2017 09:07 schreef MGTOW het volgende:
[..]
4 matches das niet slecht!
Op Tinder nemen vrouwen nooit het initiatief is mijn ervaring.
Dat klinkt leukquote:Op vrijdag 29 december 2017 06:53 schreef LuNaTiC het volgende:
Positieve dateverhalen, leuk!
Hier ook een hele leuke week.zaterdag eerste date gehad, lekker speciaalbiertjes gedronken in een speciaalbiercafé. Tot sluitingstijd heerlijk gekletst, hele leuke klik. Afscheid genomen met een zoen en meteen opnieuw afgesproken op 1e kerstdag.
Maandag dus naar de film geweest, Indiaas gegeten en daarna nog even een arcadehall geweestafgelopen woensdag kwam ze naar mij, heerlijk op de bank met speciaalbier en wijn gelegen en genieten van mooie live concerten. Tussendoor nog gezellig gekookt en gegeten. Uiteinde de volgende middag is ze weer vertrokken.
Vanavond dus alweer de 4e date binnen een weekhandig, allebei vakantie
ga eerst naar haar toe waar er voor mij gekookt wordt en daarna gaan we naar de stad voor een concert. En daarna weer terug naar haar. Had niet verwacht dat het zo zou uitpakken, maar het voelt echt heel vertrouwd en leuk zo.
(Wat ook leuk was: ze is gek op speciale/bijzondere planten, haar huis staat er vol mee. Omdat ik er zelf maar een heb (die van mij gaan altijd dood), stond ze woensdag met een hele mooie plant voor de deur)
fijn dat het toch lijkt te klikken! Ik zei toch al dat je er niet sceptisch in moest gaanquote:Op vrijdag 29 december 2017 06:53 schreef LuNaTiC het volgende:
Hier ook een hele leuke week.zaterdag eerste date gehad, lekker speciaalbiertjes gedronken in een speciaalbiercafé. Tot sluitingstijd heerlijk gekletst, hele leuke klik. Afscheid genomen met een zoen en meteen opnieuw afgesproken op 1e kerstdag.
Maandag dus naar de film geweest, Indiaas gegeten en daarna nog even een arcadehall geweestafgelopen woensdag kwam ze naar mij, heerlijk op de bank met speciaalbier en wijn gelegen en genieten van mooie live concerten. Tussendoor nog gezellig gekookt en gegeten. Uiteinde de volgende middag is ze weer vertrokken.
ga eerst naar haar toe waar er voor mij gekookt wordt en daarna gaan we naar de stad voor een concert. En daarna weer terug naar haar. Had niet verwacht dat het zo zou uitpakken, maar het voelt echt heel vertrouwd en leuk zo.
(Wat ook leuk was: ze is gek op speciale/bijzondere planten, haar huis staat er vol mee. Omdat ik er zelf maar een heb (die van mij gaan altijd dood), stond ze woensdag met een hele mooie plant voor de deur)
Zijn wezen biljarten en daarna in diverse kroegen een drankje gedaan. Gesprekken gingen makkelijk, zowel oppervlakkig als diepgaand.quote:
quote:Op vrijdag 29 december 2017 11:05 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Zijn wezen biljarten en daarna in diverse kroegen een drankje gedaan. Gesprekken gingen makkelijk, zowel oppervlakkig als diepgaand.
Heeft me thuisgebracht, even gezoend en hem toen het huis uit gezet want slapen.
When you’re right you’re right.quote:Op vrijdag 29 december 2017 10:51 schreef Lot88 het volgende:
[..]
fijn dat het toch lijkt te klikken! Ik zei toch al dat je er niet sceptisch in moest gaan
Heel nicequote:Op vrijdag 29 december 2017 06:53 schreef LuNaTiC het volgende:
ah echt helemaal leukquote:Op vrijdag 29 december 2017 06:53 schreef LuNaTiC het volgende:
Duss wat is het probleem nu? 6 januari heb je gewoon weer tijd dusquote:Op vrijdag 29 december 2017 12:55 schreef Subpoena het volgende:
Hmm.
Een man die ik nu 1,5 jaar ken. Paar dates mee gehad, op zich wel gezellig maar ik was vrij gesloten toen. (want 1,5j geleden was ik nog niet lang single) Wel nog goed contact via fb en toch diepgaande gesprekken (ook over heel persoonlijke zaken).
3 weken geleden vroeg hij om nog eens af te spreken. Hij had het wel nog vrij lief gevraagd want het was een heel blokje tekst, dat hij mij wel leuk vindt, dat we anders niet zo lang contact zouden hebben en dat het altijd leuke gesprekken zijn, ook toen we elkaar zagen enz. Was echt aan het blozen toen hij dat zei...![]()
Ik zei dat ik ook wou afspreken, maar toen verzoop hij zelf in het werk en ik had toen ook al gezegd dat ik vanaf januari elke week een deadline heb.
Dus nu vroeg hij voor oudejaar maar het is wat moeilijk met mijn planning.(en hij woont ook niet meteen in de buurt) Op 5 januari wil ik mijn eindwerk af hebben.Nuja het is wel aardig dat hij mij niet 'vergeten' is en wel nog wil afspreken.
Inmiddels al 5 matches en al een 1e leuke gesprek gehad.quote:Op vrijdag 29 december 2017 09:07 schreef MGTOW het volgende:
[..]
4 matches das niet slecht!
Op Tinder nemen vrouwen nooit het initiatief is mijn ervaring.
Als een vriendin mij zou vervelen met een verhaal zonder problemen en zonder oplossingen dan zou ik persoonlijk die kerel bellen, zijn adres vragen en haar heel subtiel mijn huis uit manouvreren met het adres en advies op een briefje om die kerel eens van zijn witte paard af te trekken.quote:Op vrijdag 29 december 2017 12:55 schreef Subpoena het volgende:
Hmm.
Een man die ik nu 1,5 jaar ken. Paar dates mee gehad, op zich wel gezellig maar ik was vrij gesloten toen. (want 1,5j geleden was ik nog niet lang single) Wel nog goed contact via fb en toch diepgaande gesprekken (ook over heel persoonlijke zaken).
3 weken geleden vroeg hij om nog eens af te spreken. Hij had het wel nog vrij lief gevraagd want het was een heel blokje tekst, dat hij mij wel leuk vindt, dat we anders niet zo lang contact zouden hebben en dat het altijd leuke gesprekken zijn, ook toen we elkaar zagen enz. Was echt aan het blozen toen hij dat zei...![]()
Ik zei dat ik ook wou afspreken, maar toen verzoop hij zelf in het werk en ik had toen ook al gezegd dat ik vanaf januari elke week een deadline heb.
Dus nu vroeg hij voor oudejaar maar het is wat moeilijk met mijn planning.(en hij woont ook niet meteen in de buurt) Op 5 januari wil ik mijn eindwerk af hebben.Nuja het is wel aardig dat hij mij niet 'vergeten' is en wel nog wil afspreken.
Je bent ook een toffe en goeduitziende gozer. Komt wel goedquote:Op vrijdag 29 december 2017 13:21 schreef Toto69 het volgende:
Ik heb ineens 74 matches (in vier dagen), dafuq. Nu nog afwachten of er eens wat leuks tussenzit, heb nooit echt veel Getinderd maar het toch eens een kans geven kan geen kwaad lijkt me
Neen 26 januari.quote:Op vrijdag 29 december 2017 13:17 schreef Mr.ACE het volgende:
[..]
Duss wat is het probleem nu? 6 januari heb je gewoon weer tijd dus![]()
Je wil zelf ook wel zo te lezen
Bedankt manquote:Op vrijdag 29 december 2017 13:24 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Je bent ook een toffe en goeduitziende gozer. Komt wel goed
Je hebt er een tijdje niks op gedaan denk ik?quote:Op vrijdag 29 december 2017 13:21 schreef Toto69 het volgende:
Ik heb ineens 74 matches (in vier dagen), dafuq. Nu nog afwachten of er eens wat leuks tussenzit, heb nooit echt veel Getinderd maar het toch eens een kans geven kan geen kwaad lijkt me
Aah.quote:Op vrijdag 29 december 2017 13:24 schreef Subpoena het volgende:
[..]
Neen 26 januari.![]()
Want dat is maar de voorlopige oplevering, 11 is een presentatie, 18 is de definitieve versie+stageverslag en heb ik ook een examen. En die week heb ik een business plan in groep. 25 ook een presentatie, en 26 ook nog een examen.
Nieuw account nadat ik er een tijd niks mee gedaan hadquote:Op vrijdag 29 december 2017 13:28 schreef Mr.ACE het volgende:
[..]
Je hebt er een tijdje niks op gedaan denk ik?Is wel erg veel in zo'n korte tijd anders
Maar ik merk wel dat Tinder zo goed als dood is bij mij. En heel buggy. Ik gebruik nu vooral Happn. Heb ik nu bijna 400 matches, met de geblokkeerden niet meegerekend. En daar zijn m'n matches stuk voor stuk van betere kwaliteit. En de dates zijn ook een stuk leuker. Maar dat kan puur toeval zijn natuurlijk
Alhoewel je grote kans hebt dat er tussen die 74 ook iets leuks tussen moet zitten natuurlijk![]()
Yes. Vind ik wel tenminste. Terwijl ze eerst inderdaad ver achterliepen op Tinder is dat nu zeker niet meer het geval. Gewoon, omdat ze niet al te veel met de app zitten te kloten denk ik.quote:Op vrijdag 29 december 2017 13:32 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Nieuw account nadat ik er een tijd niks mee gedaan had
Heb dat Happn wel eens gezien, maar werkt tegenwoordig goed dus?
Dat is ook wel weer waar jaquote:Op vrijdag 29 december 2017 13:41 schreef Allyo het volgende:
Happn werkt naar mijn idee alleen als je in een wat grotere stad zit.
Ik hoop hetquote:
Spannend!quote:Op vrijdag 29 december 2017 13:51 schreef Mr.ACE het volgende:
Ik heb gisteravond trouwens een héééééél leuk meisje op date meegevraagd. Na tijden aanscharrelen en mijzelf ervan overtuigd hebben dat ik naar niks serieus op zoek ben, omdat ik zo op mijn vrijheid gesteld ben (wat zeker zo is), laat dit meisje het toch sinds lange tijd bij mij kriebelen. Nu wil ik zeker niet te hard van stapel lopen, dus ik moet niet overdrijven in wat ik allemaal zeg natuurlijk. Maar het stomme is wel dat ik nog steeds geen antwoord heb goffetomme
Misschien ligt het wel gewoon aan jou dan?quote:Op vrijdag 29 december 2017 14:09 schreef MGTOW het volgende:
Op happn sinds de installatie ervan enkele weken terug nu een enkele match. Zij heeft nog niks gestuurd en ik ben het ook niet van plan. Voor de rest erg veel reclame op happn en een kermis van voorbij komende vrouwen die ik gemakshalve allemaal like maar er gebeurt niets.
Ik heb wel een grappige profieltekst.
Ze verplichten je nergens toe.. Op tinder is het aanweziger dan op Happn in ieder geval. Zeker aangezien je wel een onbeperkt aantal likes hebt.quote:Happn verwacht natuurlijk dat ik credit-verslindende 'Hi'-notificaties verstuur. Met de eerste 10 die ik gratis kreeg leverde dat ook niets op.
Net iets te doorzichtige geldklopperij
Is dat de expat-dame?quote:Op vrijdag 29 december 2017 06:53 schreef LuNaTiC het volgende:
ik denk dat je me verwart met iemand anders... voor zover ik me kan herinneren heb ik het nog nooit over een expat-dame gehad (en ook nooit gematched met een expat-dame ook..)quote:
Ik denk dat ik diegene ben met de expat-damequote:Op vrijdag 29 december 2017 16:25 schreef LuNaTiC het volgende:
[..]
ik denk dat je me verwart met iemand anders... voor zover ik me kan herinneren heb ik het nog nooit over een expat-dame gehad (en ook nooit gematched met een expat-dame ook..)
Welke regio zit je? Even checken of je ertussen zitquote:Op vrijdag 29 december 2017 13:21 schreef Toto69 het volgende:
Leuk manquote:Op vrijdag 29 december 2017 14:33 schreef BeamofLight het volgende:
Vanavond date 9 in evenzoveel dagen. Totaal ridicuul natuurlijk al scheelt t dat we op 5 minuten van elkaar wonen. Uitgesproken dat we elkaar leuk vinden.
Wordt 2018 beginnen met haar dus I guess. En zin in. No homo.
Almelo momenteel, maar woon in Tilburg.quote:Op vrijdag 29 december 2017 17:28 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Welke regio zit je? Even checken of je ertussen zit
Zal er eens naar kijken in het nieuwe jaar.quote:Op vrijdag 29 december 2017 13:38 schreef Mr.ACE het volgende:
[..]
Yes. Vind ik wel tenminste. Terwijl ze eerst inderdaad ver achterliepen op Tinder is dat nu zeker niet meer het geval. Gewoon, omdat ze niet al te veel met de app zitten te kloten denk ik.
Goed bezig pikquote:Op vrijdag 29 december 2017 14:33 schreef BeamofLight het volgende:
Vanavond date 9 in evenzoveel dagen. Totaal ridicuul natuurlijk al scheelt t dat we op 5 minuten van elkaar wonen. Uitgesproken dat we elkaar leuk vinden.
Wordt 2018 beginnen met haar dus I guess. En zin in. No homo.
Hahaha misschien zoek ik wel een toyboy johquote:Op vrijdag 29 december 2017 17:35 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Almelo momenteel, maar woon in Tilburg.
Mag je wel je ondergrens qua leeftijd aanpassen
Anecdotisch, telt ni-quote:Op vrijdag 29 december 2017 16:23 schreef Cue_ het volgende:
Zal 't geloofd worden door mgtow dat ik zowaar zeker de helft van de date betaald heb gister
quote:Op vrijdag 29 december 2017 17:37 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Hahaha misschien zoek ik wel een toyboy johMaar Almelo/Tilburg dat red ik als het goed is niet (Amsterdam)
Ja weet ik. Ik sta op 50km, hoewel ik laatst wel een match op 739km had, terwijl die gast zei niet in NL te zijn geweest en zijn plaats ook niet in NL te hebben ingesteldquote:Op vrijdag 29 december 2017 17:40 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ligt aan je afstandsinstelling, mijne doe ik meestal ~60-75
Tinder gold dan gok ik? Is wel vreemd in elk geval.quote:Op vrijdag 29 december 2017 17:42 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ja weet ik. Ik sta op 50km, hoewel ik laatst wel een match op 739km had, terwijl die gast zei niet in NL te zijn geweest en zijn plaats ook niet in NL te hebben ingesteld
Ook met Gold ben je niet automatisch over de hele wereld beschikbar volgens mij hoorquote:Op vrijdag 29 december 2017 17:45 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Tinder gold dan gok ik? Is wel vreemd in elk geval.
Amsterdam! Presentquote:Op vrijdag 29 december 2017 17:37 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Hahaha misschien zoek ik wel een toyboy johMaar Almelo/Tilburg dat red ik als het goed is niet (Amsterdam)
Maar jij zat niet op tinder toch, dus dan kunnen we ook geen match zijnquote:
Heb het er nog wel opstaan hoorquote:Op vrijdag 29 december 2017 17:50 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Maar jij zat niet op tinder toch, dus dan kunnen we ook geen match zijnLijkt me wel hilarisch trouwens dat je dan matcht, kletst, date en na 2 jaar relatie erachter komt dat je elkaar al via Fok kende
Kan niet anders!quote:
Ik ben gewoon zonder portemonnee op date gegaanquote:Op vrijdag 29 december 2017 17:55 schreef DancingPhoebe het volgende:
Kan niet anders!
* DancingPhoebe steekt woedende vuist in de lucht
Ja dat is de vraag he... misschien kan die info beter verborgen blijvenquote:Op vrijdag 29 december 2017 17:52 schreef Mr.ACE het volgende:
[..]
Heb het er nog wel opstaan hoorZo hypocriet ben ik dan ook wel weer.
Zou die wetenschap de relatie ten goede komen dan eigenlijk?
Sletquote:Op vrijdag 29 december 2017 18:01 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik ben gewoon zonder portemonnee op date gegaan
Dus wel...quote:Op vrijdag 29 december 2017 17:47 schreef Mr.ACE het volgende:
[..]
Ook met Gold ben je niet automatisch over de hele wereld beschikbar volgens mij hoor
De hele dure gold versie is overbodig. Dan weet je wie jou geliked hebben. Dat kunnen ook vrouwen zijn die jij al naar links hebt geswiped (dus je bedenkt je misschien?).quote:Op vrijdag 29 december 2017 18:50 schreef Godshand het volgende:
[..]
Dus wel...
Of het nuttig is, is een andere vraag
In het algemeen zitten vrouwen niet op complimenten te wachten mbt hun fysieke verschijning, die krijgen ze al genoeg en het komt ook 'hongerig'over. Misschien wel een complimentje over de kleding, dat zou nog wel net kunnen.quote:Op vrijdag 29 december 2017 19:21 schreef Donnie-Brasco het volgende:
Voor de dames! Wat vinden jullie er van als een man een compliment geeft over je ogen. De dame die ik aan het daten bent heeft ogen...![]()
![]()
Om van te smelten.
Maar naar mijn inziens in de loop der jaren dit echt tot de meest afgetrapte en goedkope compliment geworden, vooral als je na gaat dat het compliment in het Engels gemaakt zal moeten worden. 'You've got such beautiful eyes' ... meer cliché wordt het niet
Als ze echt mooie ogen heeft, is het geen nieuws voor haar.quote:Op vrijdag 29 december 2017 19:21 schreef Donnie-Brasco het volgende:
Voor de dames! Wat vinden jullie er van als een man een compliment geeft over je ogen. De dame die ik aan het daten bent heeft ogen...![]()
![]()
Om van te smelten.
Maar naar mijn inziens in de loop der jaren dit echt tot de meest afgetrapte en goedkope compliment geworden, vooral als je na gaat dat het compliment in het Engels gemaakt zal moeten worden. 'You've got such beautiful eyes' ... meer cliché wordt het niet
Als ik een compliment wil maken doe ik dat voor iets wat ik meen, ga ik niet random over op kleding. En dat je zo'n compliment niet maakt op de eerste date snap ik, maar ik ken de dame in kwestie al bijna 4 maanden.. Waarvan we sinds kort van elkaar weten dat er enigszins interesse is.quote:Op vrijdag 29 december 2017 19:25 schreef MGTOW het volgende:
[..]
In het algemeen zitten vrouwen niet op complimenten te wachten mbt hun fysieke verschijning, die krijgen ze al genoeg en het komt ook 'hongerig'over. Misschien wel een complimentje over de kleding, dat zou nog wel net kunnen.
Makes sensequote:Op vrijdag 29 december 2017 19:28 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Als ze echt mooie ogen heeft, is het geen nieuws voor haar.
Ik heb dus mooie ogen () en ik kan meer met opmerkingen die over hem gaan "je ogen maken me gek/verlegen/verliefd" dan "je hebt mooie ogen". Daar kan ik alleen maar "ja" op antwoorden
Ik ben dan wel geen dame maar ik reageer toch lekkerquote:Op vrijdag 29 december 2017 19:21 schreef Donnie-Brasco het volgende:
![]()
Om van te smelten.
Dit meisje is een vrouw, maar denkt weldegelijk next bij een compliment als dat.quote:Op vrijdag 29 december 2017 19:44 schreef Mr.ACE het volgende:
[..]
Ik ben dan wel geen dame maar ik reageer toch lekker
Gewoon doen man. Werkt (bijna) altijd. Ligt er gewoon aan hoe je het brengt. Ik hou er altijd namelijk van om semi-direct te zijn. Ene kan gewoon serieus zeggen wat ik bedoel, ga zeggen, andere kant er een soort grapje van maken. Maar dan heb je het wel gezegd, en ze weet dat je het meent.
Dus iets in de trant van: 'ik moet het gewoon even kwijt, en waarschijnlijk is het je al al 1000x verteld, maar ik kan serieus uren in je ogen staren'... zoiets![]()
Maak er iets van waar je je lekker bij voelt. Geen enkel meisje denkt na een compliment 'next'. Je moet het alleen niet overdrijven
Maar dus nog niet in de datingfase?quote:Op vrijdag 29 december 2017 19:28 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Als ik een compliment wil maken doe ik dat voor iets wat ik meen, ga ik niet random over op kleding. En dat je zo'n compliment niet maakt op de eerste date snap ik, maar ik ken de dame in kwestie al bijna 4 maanden.. Waarvan we sinds kort van elkaar weten dat er enigszins interesse is.
Ik heb ook opvallende ogen en krijg er vaak complimenten over. Ik vind het juist leuk! Vooral van een leuke manquote:Op vrijdag 29 december 2017 19:28 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Als ze echt mooie ogen heeft, is het geen nieuws voor haar.
Ik heb dus mooie ogen () en ik kan meer met opmerkingen die over hem gaan "je ogen maken me gek/verlegen/verliefd" dan "je hebt mooie ogen". Daar kan ik alleen maar "ja" op antwoorden
Wat kijk je verliefd, ik wil je ogen likken, godnondeju die broek is dodelijk. Afhankelijk van de band kan ik zo nog wel even doorgaan. Mijn intenties zijn - van mij - en bovendien goed en gemeend, evenals mijn complimenten. Als haar dat niet bevalt laat ik dat bij haar. Ze is vrij om met d'r broer op de bank te zitten natuurlijk.quote:Op vrijdag 29 december 2017 19:21 schreef Donnie-Brasco het volgende:
![]()
Om van te smelten.
“Ik wil je ogen likken” waaaatttt??!?!!!quote:Op vrijdag 29 december 2017 20:42 schreef Stratotanker het volgende:
[..]
Wat kijk je verliefd, ik wil je ogen likken, godnondeju die broek is dodelijk. Afhankelijk van de band kan ik zo nog wel even doorgaan. Mijn intenties zijn - van mij - en bovendien goed en gemeend, evenals mijn complimenten. Als haar dat niet bevalt laat ik dat bij haar. Ze is vrij om met d'r broer op de bank te zitten natuurlijk.
Maar luister maar niet naar mij. Ik zit vanavond met een boek en zoethout thee op de bank.
[ afbeelding ]
Wel gezellig hier.
Hmm. In het Engels klinkt het ook iets meliger.quote:Op vrijdag 29 december 2017 19:21 schreef Donnie-Brasco het volgende:
![]()
Om van te smelten.
Mijn date maakte een opmerking in de trant van "je hebt magisch speeksel"quote:Op vrijdag 29 december 2017 20:49 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
“Ik wil je ogen likken” waaaatttt??!?!!!
Ik zou serieus in mijn broek piesen van het lachen als iemand zo’n opmerking zou makenquote:Op vrijdag 29 december 2017 20:58 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Mijn date maakte een opmerking in de trant van "je hebt magisch speeksel"
Heb toen enorm moeten lachen. Blijkaar deed 't wat met hem
Een opmerking over m'n ogen was makkelijker om op te reagerenquote:Op vrijdag 29 december 2017 21:13 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik zou serieus in mijn broek piesen van het lachen als iemand zo’n opmerking zou maken
Dat is wat ik als eerste zei tegen mijn vriendin. Heb niet het idee dat het echt uitmaakt wat je zegt tegen iemand. Als ze je leuk genoeg vindt dan zit je goed. Ze gaat je echt niet ineens wél leuk vinden omdat je haar schoenen complimenteert ipv haar ogen. Zeg gewoon wat je echt meent dan komt het al beter overquote:Op vrijdag 29 december 2017 19:21 schreef Donnie-Brasco het volgende:
![]()
Om van te smelten.
Mijn standaard antwoord als iemand over mijn ogen begint is .. wil je ze even aanraken? En dat is langzaam uitgegroeid in .. wil je er even aan likken misschien? Hi ha ho, yes I know - too much info.quote:Op vrijdag 29 december 2017 20:49 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
“Ik wil je ogen likken” waaaatttt??!?!!!
Nee het gaat mij er meer om dat dat serieus een fetish kan zijn en ik kan me maar moeilijk iets raarders voorstellenquote:Op vrijdag 29 december 2017 21:36 schreef Stratotanker het volgende:
[..]
Mijn standaard antwoord als iemand over mijn ogen begint is .. wil je ze even aanraken? En dat is langzaam uitgeroeid in .. wil je er even aan likken misschien? Hi ha ho, yes I know - to much info.
Wel nee joh, zolang je je hoofd niet wegdraait is er niets aan de hand. Anders zit mijn tong in je oor. Dat is pas raar.quote:Op vrijdag 29 december 2017 21:37 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Nee het gaat mij er meer om dat dat serieus een fetish kan zijn en ik kan me maar moeilijk iets raarders voorstellen
Sinds wanneer gaat dit over onsquote:Op vrijdag 29 december 2017 21:57 schreef Stratotanker het volgende:
[..]
Wel nee joh, zolang je je hoofd niet wegdraait is er niets aan de hand. Anders zit mijn tong in je oor. Dat is pas raar.
Kan iemand me vertellen wat hier gebeurtquote:Op vrijdag 29 december 2017 22:02 schreef Stratotanker het volgende:
[..]
Smooth. Vanaf volgende week zaterdag misschien?
Als ik een compliment geef dan wordt er meteen #metoo getwitst dus ik laat 'm maar achterwege.quote:Op vrijdag 29 december 2017 20:34 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik heb ook opvallende ogen en krijg er vaak complimenten over. Ik vind het juist leuk! Vooral van een leuke man
Slechte ervaring met exen verder weg, kom niet uit een dichtbevolkt gebied en zou het liefste iemand hier uit de regio treffen, maar we zullen zien wat het brengt.quote:Op vrijdag 29 december 2017 23:15 schreef Spirit82 het volgende:
Begin in de buurt en kijk gewoon wat het je brengtJe kunt het op ieder moment bijstellen.
Maar een uurtje al te ver? Tja... ieder zijn mening natuurlijk.
Ik zou maar eerst aan je angst- en paniekstoornis werken en daarna pas daten...quote:Op vrijdag 29 december 2017 23:28 schreef pitebuell85 het volgende:
[..]
Slechte ervaring met exen verder weg, kom niet uit een dichtbevolkt gebied en zou het liefste iemand hier uit de regio treffen, maar we zullen zien wat het brengt.
Angst en paniek? Verklaar je nader, ervaring uit het verleden mag je toch meenemen? Heb ook exen uit het buitenland gehad maar je voorkeur uitspreken lijkt me toch niet verkeerd?quote:Op zaterdag 30 december 2017 00:31 schreef Godshand het volgende:
[..]
Ik zou maar eerst aan je angst- en paniekstoornis werken en daarna pas daten...
Laat maar, ik haal je door elkaar met schmebullock uit een ander topicquote:Op zaterdag 30 december 2017 00:39 schreef pitebuell85 het volgende:
[..]
Angst en paniek? Verklaar je nader, ervaring uit het verleden mag je toch meenemen? Heb ook exen uit het buitenland gehad maar je voorkeur uitspreken lijkt me toch niet verkeerd?
Np, ik pak een nieuw biertjequote:Op zaterdag 30 december 2017 00:57 schreef Godshand het volgende:
[..]
Laat maar, ik haal je door elkaar met schmebullock uit een ander topic
Dus ga vooral door
Heb voor gisteren ook al met haar gechat? Best snel dat je haar nummer krijgt.quote:Op vrijdag 29 december 2017 23:30 schreef Ayreon84 het volgende:
Vanavond weer even getinderd met dezelfde waar ik gister ook een leuk gesprek mee had. En ze heeft nu haar nummer gegeven zodat we kunnen appen. Ben benieuwd.
4000km, maar ik ben ook heel erg gewildquote:Op vrijdag 29 december 2017 22:59 schreef pitebuell85 het volgende:
Tinder alvast geïnstalleerd, Hoeveel km hebben jullie ingesteld? Als ik een uur naar iemand in de auto moet zitten is het voor mij snel klaar, wat is jullie ervaring?
euhh??quote:Op zaterdag 30 december 2017 01:34 schreef Marrije het volgende:
[..]
Heb voor gisteren ook al met haar gechat? Best snel dat je haar nummer krijgt.
via een site chatten if via whatsapp, bij het laatste geef je je telnr. Dat doe ik echt niet na twee x kort chatten via een site.quote:Op zaterdag 30 december 2017 10:47 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
euhh??
En sowieso wat is t verschil tussen internet-appen of internet-chatten?
nee is heftig, snap ikquote:Op zaterdag 30 december 2017 13:35 schreef Marrije het volgende:
[..]
via een site chatten if via whatsapp, bij het laatste geef je je telnr. Dat doe ik echt niet na twee x kort chatten via een site.
goed zo! Nu afwachten!quote:Op zaterdag 30 december 2017 12:20 schreef Mishu het volgende:
Ik heb die collega nu mee uit gevraagd. Verwacht er niet veel van eerlijk gezegd
Date is aanquote:Op vrijdag 29 december 2017 13:51 schreef Mr.ACE het volgende:
Ik heb gisteravond trouwens een héééééél leuk meisje op date meegevraagd. Na tijden aanscharrelen en mijzelf ervan overtuigd hebben dat ik naar niks serieus op zoek ben, omdat ik zo op mijn vrijheid gesteld ben (wat zeker zo is), laat dit meisje het toch sinds lange tijd bij mij kriebelen. Nu wil ik zeker niet te hard van stapel lopen, dus ik moet niet overdrijven in wat ik allemaal zeg natuurlijk. Maar het stomme is wel dat ik nog steeds geen antwoord heb goffetomme
Classy.quote:Op zaterdag 30 december 2017 17:17 schreef DancingPhoebe het volgende:
En hij kreeg nog wel een erectie van je
Vind je?quote:Op zaterdag 30 december 2017 01:34 schreef Marrije het volgende:
[..]
Heb voor gisteren ook al met haar gechat? Best snel dat je haar nummer krijgt.
Kan je eindelijk met Fax datenquote:Op zaterdag 30 december 2017 17:16 schreef Mishu het volgende:
Helaas hij zei nee
Ach ja weet ik dat ook weer
ik beantwoordt ook niet alle berichten. Bij mannen die tien jaar jonger zijn stuur ik wel een bericht dat ik geen interesse heb wegens de leeftijd maar dat lokt vaker wel dan niet reactie tot discussie uit. Als ik elke man te woord moet staan kost dat gewoon te veel tijd.quote:Op zaterdag 30 december 2017 17:11 schreef Quotidien het volgende:
Ik geef het op via datingapps. Op zich zat matches maar het is altijd aan een dood paard trekken. Kom je met een toegespitste opening, komt er geen reactie of hooguit 2 woorden.
Oh kijk er komt toevallig een opening binnen, een heuze smiley!!
Zal wel aan mij liggen.
jammer.quote:Op zaterdag 30 december 2017 17:16 schreef Mishu het volgende:
Helaas hij zei nee
Ach ja weet ik dat ook weer
quote:Op zaterdag 30 december 2017 17:17 schreef DancingPhoebe het volgende:
En hij kreeg nog wel een erectie van je
Waarom niet één bericht sturen en daarná niet reageren?quote:Op zaterdag 30 december 2017 18:07 schreef Marrije het volgende:
[..]
ik beantwoordt ook niet alle berichten. Bij mannen die tien jaar jonger zijn stuur ik wel een bericht dat ik geen interesse heb wegens de leeftijd maar dat lokt vaker wel dan niet reactie tot discussie uit. Als ik elke man te woord moet staan kost dat gewoon te veel tijd.
omdat als ik 3 dagen niet ben geweest dat er soms te veel zijn.quote:Op zaterdag 30 december 2017 18:24 schreef Dizorn het volgende:
[..]
Waarom niet één bericht sturen en daarná niet reageren?
Maar waarom wel matchen dan?quote:Op zaterdag 30 december 2017 18:07 schreef Marrije het volgende:
[..]
ik beantwoordt ook niet alle berichten. Bij mannen die tien jaar jonger zijn stuur ik wel een bericht dat ik geen interesse heb wegens de leeftijd maar dat lokt vaker wel dan niet reactie tot discussie uit. Als ik elke man te woord moet staan kost dat gewoon te veel tijd.
Dat hoeft niet door mij gematcht te worden. Iedereen die op mijn profiel klikt kan berichten sturen.quote:
Nee oke, maar dit gaat om vrouwen die wel gewoon met je matchen.quote:Op zaterdag 30 december 2017 19:22 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dat hoeft niet door mij gematcht te worden. Iedereen die op mijn profiel klikt kan berichten sturen.
dan hebben ze misschien wat minder serieuze intenties of vinden ze het te druk om met meerderen tegelijk te chatten?quote:Op zaterdag 30 december 2017 19:26 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Nee oke, maar dit gaat om vrouwen die wel gewoon met je matchen.
Ik heb ook matches waar ik niet mee praat. Of niet tegen terugpraat. Heb niet echt een goede reden altijd waarom niet. Geen zin. Match valt me toch tegen, maar ook weer niet zo om te verwijderen. Dat soort pietluttigheden.quote:Op zaterdag 30 december 2017 19:26 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Nee oke, maar dit gaat om vrouwen die wel gewoon met je matchen.
Duidelijk hoe jij nu denkt over Mishu en Faxquote:Op zaterdag 30 december 2017 21:51 schreef qwerty789 het volgende:
[..]
Zo erg haten we Faxie ook weer niet toch?
Hoe vaker je het doet, hoe minder eng het wordt.quote:Op zaterdag 30 december 2017 22:53 schreef laxus13 het volgende:
Hoi ben nieuw in de topic (geen idee dat er dit was op fok)
Zonder heel wanhopig te klinken maar altijd als ik een meisje/vrouw aanspreek krijg ik zo'n rood hoofd en krijg ik geen normaal woord meer gezegd. Het idee al om een vrouw aan te spreken vind ik al enorm eng.
Wat zijn jullie tips om iemand mee uit te vragen?
gr Lex
Dat heb ik ook vaker gehoord maar de durf is er (bijna) nietquote:Op zaterdag 30 december 2017 22:58 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Hoe vaker je het doet, hoe minder eng het wordt.
Je moet gewoon accepteren dat het soms fout gaat.quote:Op zaterdag 30 december 2017 22:59 schreef laxus13 het volgende:
[..]
Dat heb ik ook vaker gehoord maar de durf is er (bijna) niet
Eigenlijk weet ik dat wel maar dan zegt mijn gedachte doe dit nou nietquote:Op zaterdag 30 december 2017 23:08 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Je moet gewoon accepteren dat het soms fout gaat.
Als je elke week 3 vrouwen aanspreekt, heb je aan het einde van het jaar geen angst meer.
Wat het is ergste dat er kan gebeuren? Dat je afgewezen wordt?
Nee hoor, heb er ook last van. Maar paar keer per jaar vind ik haar leuker dan mijn gedachten en, kunnen die dus naar de hel en spreek ik haar toch aanquote:Op zaterdag 30 december 2017 23:09 schreef laxus13 het volgende:
[..]
Eigenlijk weet ik dat wel maar dan zegt mijn gedachte doe dit nou niet
Klinkt miss erg raar
Soms moet je ook denken fuck it, maar dan zeggen ze toch weer niet doenquote:Op zaterdag 30 december 2017 23:21 schreef Godshand het volgende:
[..]
Nee hoor, heb er ook last van. Maar paar keer per jaar vind ik haar leuker dan mijn gedachten en, kunnen die dus naar de hel en spreek ik haar toch aan
Soms loopt het goed af, vaker niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |