quote:
Loggins?quote:
quote:
Deze ?quote:Op donderdag 28 december 2017 18:37 schreef MielMonteur het volgende:
SEAAAAAL
Is al jaren mijn WhatsApp-achtergrond
Dj.quote:
Dat is Sea Bertquote:
Ik heb het even opgezocht, nee. Wel Richard Harris.quote:Op donderdag 28 december 2017 18:36 schreef Meike26 het volgende:
Staat Emmylou Harris eigenlijk in de lijst? Ook zo'n dijk van een stem en karakter
Zijn zijn ouders een R vergeten? En waarom zou ik zijn shirts wel of niet willen zien?quote:
Lola?quote:Op donderdag 28 december 2017 18:40 schreef DarkSonic2 het volgende:
Weer een nummer van een Pokémon, over een paar dagen ook nog Volbeat.
Geen idee.quote:Op donderdag 28 december 2017 18:40 schreef djenneke het volgende:
[..]
Zijn zijn ouders een R vergeten? En waarom zou ik zijn shirts wel of niet willen zien?
En het is nog niet eens meiquote:
Volgens mij de enige keer dat er gejuicht wordt voor buitenlanders op Fokquote:
Het zit je dwars he ?quote:Op donderdag 28 december 2017 18:42 schreef Ties02 het volgende:
I've been waiting for a girl like you
&
I want to know what love is
wil ik nog horen
Stream loopt achter ja?quote:
Dat zijn toch wel mindere nummertjes van Foreigner.quote:Op donderdag 28 december 2017 18:42 schreef Ties02 het volgende:
I've been waiting for a girl like you
&
I want to know what love is
wil ik nog horen
Welke stream?quote:Op donderdag 28 december 2017 18:43 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Stream loopt achter ja?
Island in the streamquote:
O die van de Bee Gees?quote:
Omdat het zo koud is misschien?quote:Op donderdag 28 december 2017 18:43 schreef TheVulture het volgende:
Flinke stijging voor deze plaat, meer dan 500 plaatsen omhoog... heb ik een sterfgeval gemist
Ode aan Prins Friso.quote:Op donderdag 28 december 2017 18:43 schreef TheVulture het volgende:
Flinke stijging voor deze plaat, meer dan 500 plaatsen omhoog... heb ik een sterfgeval gemist
Hoe kun je hier goede herinneringen op hebben? Hoe dan?quote:Op donderdag 28 december 2017 18:49 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Dat je gaat stemmen en dan ook serieus het idee hebt dat dit een van de beste 15 nummers ooit is.
Doek jezelf op.
Al die kutgeluidjes bedoel je. Op een rij en door elkaar. EN die kutstemmen.quote:Op donderdag 28 december 2017 18:49 schreef MielMonteur het volgende:
Dat kutgeluidje in het refrein ook
Bless you.quote:
Eens.quote:Op donderdag 28 december 2017 18:50 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik word hier echt agressief van.
Zelfs Marco Borsato is nog beter te pruimen.
Theoretisch gezien is dat toegestaan.quote:Op donderdag 28 december 2017 18:51 schreef TheVulture het volgende:
Ik vind dit een heel tof nummer en ik schaam me er niet voor
Wij schamen ons wel voor jou.quote:Op donderdag 28 december 2017 18:51 schreef TheVulture het volgende:
Ik vind dit een heel tof nummer en ik schaam me er niet voor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |