Woon je in Enschede toevallig? Daar denken ze al dat het oudejaarsdag is op 1e kerstdag.quote:Op donderdag 28 december 2017 16:37 schreef Hamlapjes het volgende:
Manmanman, er wordt hier al volop geknald. Flikker op met je vuurwerk

quote:Op donderdag 28 december 2017 16:37 schreef alopio het volgende:
Dit hoeft niet zo hoog van mij. Erin is dikke prima maar dan rond 1600 ofzo. Dit hoort niet hier

Volgens mij is MTheBassman in de twintigquote:Op donderdag 28 december 2017 16:36 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Hangt ervanaf voor wie he

Ik dacht serieus even dat je het over deze reeks had.quote:Op donderdag 28 december 2017 16:37 schreef Hamlapjes het volgende:

Oja, zo eens even de folder van Aldi Dld erbij pakkenquote:Op donderdag 28 december 2017 16:37 schreef Hamlapjes het volgende:

vond ik meevallen dit jaarquote:Op donderdag 28 december 2017 16:37 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Woon je in Enschede toevallig? Daar denken ze al dat het oudejaarsdag is op 1e kerstdag.

peace is weer bij zijn zwager geweest denk ikquote:Op donderdag 28 december 2017 16:37 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Woon je in Enschede toevallig? Daar denken ze al dat het oudejaarsdag is op 1e kerstdag.

Enschede en vuurwerk is sowieso geen gelukkige combinatiequote:Op donderdag 28 december 2017 16:37 schreef MTheBassman het volgende:
[..]

Daar denken ze dat al op 14 mei...quote:Op donderdag 28 december 2017 16:37 schreef MTheBassman het volgende:
[..]

Had ik ook vanochtend. Gingen ze na Jimi Hendrix waarop ik heb gestemd The Prodigy draaien.quote:Op donderdag 28 december 2017 16:36 schreef MTheBassman het volgende:
En dan dit ernaWederom weer een groot contrast na een nummer uit mijn lijst

wij gaan er zo naartoequote:Op donderdag 28 december 2017 16:38 schreef D. het volgende:
[..]
Oja, zo eens even de folder van Aldi Dld erbij pakken

13quote:Op donderdag 28 december 2017 16:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Daar denken ze dat al op 14 mei...

#toosoonquote:Op donderdag 28 december 2017 16:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Daar denken ze dat al op 14 mei...

Die vind ik leukerquote:Op donderdag 28 december 2017 16:37 schreef Persefoneia het volgende:
Daft Punk straksGestemd op harder better faster stronger.
Heb in World of Warcraft een karakter met roze haar die heet Daftpink

Klopt, mijn fout. Ik was nog jongquote:

Goddank ben ik lang zo erg niet.. die heeft echt weer te veel.quote:Op donderdag 28 december 2017 16:38 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
peace is weer bij zijn zwager geweest denk ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |