Sowieso het origineelquote:Op donderdag 28 december 2017 16:06 schreef Zorro het volgende:
Dat geweldige intro van het origineel wordt hier bijzonder gemist.
Dit nummer zal nooit meer hetzelfde zijn.quote:
Donald "Duck" Dunn is toch dood?!quote:Op donderdag 28 december 2017 16:06 schreef Nizno het volgende:
[..]
Duck idd.
En Mickey, Minnie, Katrien, Olaf..... HEUL VEUL
T is net GTSTquote:Op donderdag 28 december 2017 16:07 schreef patat het volgende:
[..]
Pas geleden zitten kijken, leek een behoorlijk saaie partij maar toch kwam er op het einde een plottwist. Was de eerste keer dat ik serieus keek en ik vond het wel leuk. Toen nog een paar keer gekeken en toen was het helemaal niks.![]()
Was eenmalig ben ik bang
Ik ben ook maar wat fijn dat Kim Wilde meewerken aan dit liedquote:Op donderdag 28 december 2017 16:07 schreef MielMonteur het volgende:
Ben blij dat deze wel een moderne popklassieker is gebleven
Het is oprecht ook gewoon een heerlijk nummer.quote:Op donderdag 28 december 2017 16:07 schreef Ferdo het volgende:
En zo kwam Kim toch nog aan haar nummer-1-hit hier in Nederland.
Dat kan ik dus ook nooit meer normaal luisteren.quote:
2.6/10quote:Op donderdag 28 december 2017 16:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik ben ook maar wat fijn dat Kim Wilde meewerken aan dit lied
Maar het origineel... nou ja je begrijpt me wel.quote:Op donderdag 28 december 2017 16:08 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Het is oprecht ook gewoon een heerlijk nummer.
Ze twijfelde eerst no: Zal ik het doen? Ne, na, okquote:Op donderdag 28 december 2017 16:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit is toch het origineel?quote:Op donderdag 28 december 2017 16:08 schreef Zorro het volgende:
[..]
Maar het origineel... nou ja je begrijpt me wel.
Er klonk inderdaad geen Nena de vraag of ze dat wilde.quote:Op donderdag 28 december 2017 16:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |