Bijna dagelijks op NPO2 idd. De sjeu is er een beetje af.quote:Op donderdag 28 december 2017 14:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
ook echt te vaak gehoord dit. Niet mijn lied.
Juist de leukste Duran Duran wmb.quote:Op donderdag 28 december 2017 14:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
ook echt te vaak gehoord dit. Niet mijn lied.
Dat is Wild boys of A View To A Killquote:Op donderdag 28 december 2017 14:22 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Juist de leukste Duran Duran wmb.
Allemaal leukquote:Op donderdag 28 december 2017 14:22 schreef MielMonteur het volgende:
[..]
Dat is Wild boys of A View To A Kill
Dit ja.quote:Op donderdag 28 december 2017 14:23 schreef cosmick het volgende:
Geen idee waar ie het over heeft, maar melodie is wel mooi.
Nee, de ECHTELIMBURGER uiteraard.quote:Op donderdag 28 december 2017 14:23 schreef peaceman het volgende:
Tja dit is zeker muziek van de ECHTENEDERLANDER?
Dat is heel chanant.quote:Op donderdag 28 december 2017 14:23 schreef MielMonteur het volgende:
Rowwen Heze staat er vaker in dan Duran Duran![]()
Provincieschaamte
IS DAT WAT ANDERS DAN?quote:Op donderdag 28 december 2017 14:24 schreef djenneke het volgende:
[..]
Nee, de ECHTELIMBURGER uiteraard.
sorry ging even op in het ECHTENEDERLANDERSCHAP...quote:
Dat is gewoon een kuffer toch?quote:Op donderdag 28 december 2017 14:24 schreef Fred_B het volgende:
November is een prachtige plaat, maar dit oeverloze gemompel
Nounounouquote:Op donderdag 28 december 2017 14:25 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Kutste provincie van Nederland
Ze hebben er ook mooie grotten. Heb ik wel eens gelezenquote:Op donderdag 28 december 2017 14:25 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Je kan er leuk fietsen.
Verder niks.
Brandonveilige grotten toch?quote:Op donderdag 28 december 2017 14:26 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ze hebben er ook mooie grotten. Heb ik wel eens gelezen
je vergeet Dry Countyquote:Op donderdag 28 december 2017 14:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
ah mijn jaarlijkse luisterbeurt van de enige leuke van Bon Jovi![]()
![]()
quote:
Cowboyquote:Op donderdag 28 december 2017 14:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
![]()
Dat zou best kunnen. De muziek is in elk geval mooi.quote:Op donderdag 28 december 2017 14:25 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dat is gewoon een kuffer toch?
Ja.quote:
Runawayquote:Op donderdag 28 december 2017 14:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
![]()
Die hoef ik niet levend hoor. Dood ook niet trouwensquote:
Rip aan de nabestaanden.quote:
Die ook jaquote:
dit is wel leuk hoor... je waant je helemaal in het Wilde Westenquote:
dat zegt iedereen altijd maar die ken ik dus nietquote:
Linkin Parkquote:
lijkt best welquote:Op donderdag 28 december 2017 14:28 schreef Dagoduck het volgende:
Ik vind You spin me round (like a record) een beter nummer van ze.
quote:Op donderdag 28 december 2017 14:28 schreef peaceman het volgende:
[..]
dit is wel leuk hoor... je waant je helemaal in het Wilde Westen
Jaja, omdat je altijd naar meatspin keek, viezerik.quote:Op donderdag 28 december 2017 14:28 schreef Dagoduck het volgende:
Ik vind You spin me round (like a record) een beter nummer van ze.
ik luister een beetje door de matige vocalen heenquote:Op donderdag 28 december 2017 14:29 schreef MielMonteur het volgende:
Alleen de riff is iets waard, de rest is gewoon tenenkrommen
dus jij bent gewoon dwars? je zou ook ff wat moeite kunnen gaan doen he?!quote:Op donderdag 28 december 2017 14:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
dat zegt iedereen altijd maar die ken ik dus niet
Naar dewat? Wil ik dit weten?quote:Op donderdag 28 december 2017 14:29 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Jaja, omdat je altijd naar meatspin keek, viezerik.
Hooguit nagesynchroniseerd in het Duits.quote:Op donderdag 28 december 2017 14:28 schreef peaceman het volgende:
[..]
dit is wel leuk hoor... je waant je helemaal in het Wilde Westen
Ken ik nietquote:Op donderdag 28 december 2017 14:29 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Jaja, omdat je altijd naar meatspin keek, viezerik.
Niet nuquote:Op donderdag 28 december 2017 14:29 schreef peaceman het volgende:
[..]
dus jij bent gewoon dwars? je zou ook ff wat moeite kunnen gaan doen he?!
Ik zou dat niet googlenquote:Op donderdag 28 december 2017 14:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Naar dewat? Wil ik dit weten?
uit welke film is die?quote:
In de categorie lemonparty.quote:Op donderdag 28 december 2017 14:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Naar dewat? Wil ik dit weten?
volgens mij wordt het al jaren gezegdquote:
Een lachende Charlton Heston...quote:
Heb jij ook zo'n zin in het heerlijke Droomland?quote:Op donderdag 28 december 2017 14:28 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Rip aan de nabestaanden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |