Je bent zelf kolder.quote:Op donderdag 28 december 2017 13:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
echt niemand zit op die kolder te wachten
gelukkig straks schaatsen

Ik tel al gauw drie nummers met vrouwen hoor.quote:Op donderdag 28 december 2017 13:59 schreef djenneke het volgende:
Er zitten maar twee kutnummers in het volgende uur

Marnix KolderGodquote:Op donderdag 28 december 2017 13:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
echt niemand zit op die kolder te wachten
gelukkig straks schaatsen

quote:Op donderdag 28 december 2017 14:00 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik tel al gauw drie nummers met vrouwen hoor.

250km.quote:

Tom Dumolaar.quote:

Heel even wel. Maar ik vond het wel heeeeeel raarquote:Op donderdag 28 december 2017 14:01 schreef peaceman het volgende:
djenneke... heel even geloofde je het he?!

Ik twijfelde daar al jaren over.quote:Op donderdag 28 december 2017 14:01 schreef peaceman het volgende:
djenneke... heel even geloofde je het he?!

mijn zussen zijn wel van jouw leeftijdquote:Op donderdag 28 december 2017 14:01 schreef djenneke het volgende:
[..]
Heel even wel. Maar ik vond het wel heeeeeel raar

Waarschijnlijk kijkt hij nooit naar wielrennenquote:Op donderdag 28 december 2017 14:02 schreef patat het volgende:
[..]
Ja hij sprak het weer bijzonder uit

Ze zijn tweeling?quote:Op donderdag 28 december 2017 14:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
mijn zussen zijn wel van jouw leeftijd

nee maar zit wel maar net een jaar tussenquote:

Pics?quote:Op donderdag 28 december 2017 14:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
mijn zussen zijn wel van jouw leeftijd

Kunnen ze niet allebei 39 zijnquote:Op donderdag 28 december 2017 14:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
nee maar zit wel maar net een jaar tussen

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |