Nee ook sms'jes en appjesquote:Op donderdag 28 december 2017 12:45 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik kijk niet maar dat zullen de tweets zijn?
Ravenstein, Oirschot en Heusden zijn ook wel het aanzien waard hoor.quote:Op donderdag 28 december 2017 12:45 schreef djenneke het volgende:
[..]
Eigenlijk geldt dat voor alles buiten Breda en 's-Hertogenbosch.
Dan hopen ze dat de app op tv komt en dan maken ze daar een foto van met hun nieuwe smartphone en appen ze die naar zus Ida.quote:Op donderdag 28 december 2017 12:44 schreef houdjemond het volgende:
Wat ik niet snap, waarom sms'en/appen mensen massaal dat ze naar de T2K luisteren? Dat lijkt me logisch als je een berichtje stuurt naar radio 2?
Ze willen erkend worden en bevestigd in hun unieke top2000-luistergedrag.quote:Op donderdag 28 december 2017 12:44 schreef houdjemond het volgende:
Wat ik niet snap, waarom sms'en/appen mensen massaal dat ze naar de T2K luisteren? Dat lijkt me logisch als je een berichtje stuurt naar radio 2?
Als je de mensen daar vergeet welquote:Op donderdag 28 december 2017 12:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ravenstein, Oirschot en Heusden zijn ook wel het aanzien waard hoor.
Vergeet Hilvarenbeek niet.quote:Op donderdag 28 december 2017 12:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 28 december 2017 12:46 schreef livelink het volgende:
[..]
Ze willen erkend worden en bevestigd in hun unieke top2000-luistergedrag.
Vestingstadjesquote:Op donderdag 28 december 2017 12:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 28 december 2017 12:46 schreef Cee het volgende:
[..]
Dan hopen ze dat de app op tv komt en dan maken ze daar een foto van met hun nieuwe smartphone en appen ze die naar zus Ida.
quote:
quote:Op donderdag 28 december 2017 12:46 schreef Ghostbuster het volgende:
* Ghostbuster ballen knijpt en mee zingt
zeker weten!quote:Op donderdag 28 december 2017 12:47 schreef Ghostbuster het volgende:
Toch hadden die gasten lekkere nummers wel
Ja, allebei leuk.quote:Op donderdag 28 december 2017 12:47 schreef Ghostbuster het volgende:
Ken alleen Why en dezequote:Op donderdag 28 december 2017 12:47 schreef Ghostbuster het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |