Dat was Rucphen. Of trouwens, elk inteeltdorp hier in Brabantquote:Op donderdag 28 december 2017 12:41 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
In St. Willebrord wonen toch alleen maar PVV'ers?
en anders From Can to Can'tquote:
Stone Sour wel?quote:Op donderdag 28 december 2017 12:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Snuff is wel mooi ja, verder vind ik Slipknot niks.
Daar ging iets mis.
Met jou kan ik pratenquote:Op donderdag 28 december 2017 12:42 schreef Kyran het volgende:
[..]
en anders From Can to Can't1000x beter dan vele nummers in het lijstje
Brabantquote:Op donderdag 28 december 2017 12:42 schreef djenneke het volgende:
[..]
Dat was Rucphen. Of trouwens, elk inteeltdorp hier in Brabant
Ik kan er naar luisteren, maar zou het niet zelf opzettenquote:
Fair nuffquote:Op donderdag 28 december 2017 12:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik kan er naar luisteren, maar zou het niet zelf opzetten
Dat zou wel aanslaan denk ik..quote:Op donderdag 28 december 2017 12:43 schreef Zorro het volgende:
[..]
Brabant
Daaar zou iemand eens een liedje over moeten maken. Guus Meeuwis of zo.
Daar wilden ze toch allemaal asielzoekers neerpleuren?quote:Op donderdag 28 december 2017 12:42 schreef djenneke het volgende:
[..]
Alles wat links van Breda ligt erken ik niet als Brabant.quote:Op donderdag 28 december 2017 12:42 schreef djenneke het volgende:
[..]
Slipknot is me wat dat betreft teveel geschreeuw hoewel Duality ook nog wel te doen isquote:
Dat liedje mag. Guus Meeuwis moet weg.quote:Op donderdag 28 december 2017 12:43 schreef Zorro het volgende:
[..]
Brabant
Daaar zou iemand eens een liedje over moeten maken. Guus Meeuwis of zo.
Ben je gelijk af van de inteeltquote:Op donderdag 28 december 2017 12:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Daar wilden ze toch allemaal asielzoekers neerpleuren?
Ja, dat is beter in verband met de inteeltcijfers.quote:Op donderdag 28 december 2017 12:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Daar wilden ze toch allemaal asielzoekers neerpleuren?
Corey heeft een geniale stemquote:Op donderdag 28 december 2017 12:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Slipknot is me wat dat betreft teveel geschreeuw hoewel Duality ook nog wel te doen is
Stone Sour is wat rustigerquote:Op donderdag 28 december 2017 12:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Slipknot is me wat dat betreft teveel geschreeuw hoewel Duality ook nog wel te doen is
Eigenlijk geldt dat voor alles buiten Breda en 's-Hertogenbosch.quote:Op donderdag 28 december 2017 12:44 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Alles wat links van Breda ligt erken ik niet als Brabant.
10 seconds of famequote:Op donderdag 28 december 2017 12:44 schreef houdjemond het volgende:
Wat ik niet snap, waarom sms'en/appen mensen massaal dat ze naar de T2K luisteren? Dat lijkt me logisch als je een berichtje stuurt naar radio 2?
Ik kijk niet maar dat zullen de tweets zijn?quote:Op donderdag 28 december 2017 12:44 schreef houdjemond het volgende:
Wat ik niet snap, waarom sms'en/appen mensen massaal dat ze naar de T2K luisteren? Dat lijkt me logisch als je een berichtje stuurt naar radio 2?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |