Matthijs van Nieuwkerk draait zich om in zijn graf...quote:Op donderdag 28 december 2017 12:58 schreef Kyran het volgende:
995 Yesterday When I Was Young Charles Aznavour
Even opwarmen alvast, ander haal ik die hoge noot niet.quote:
Mr. Mojo Risin'quote:Op donderdag 28 december 2017 12:59 schreef Cee het volgende:
Waarom spreekt die gast Mojo uit als moojooww.
Gisteren naar de prijzen gekeken toevallig. Belachelijk duur.quote:Op donderdag 28 december 2017 13:00 schreef datismijnmening het volgende:
Wie gaat er met mij mee naar Daenerys in concert?
Nee, want wil Barracuda niet missen en straks schakel ik te laat terug.quote:Op donderdag 28 december 2017 13:00 schreef peaceman het volgende:
ben benieuwd of iemand de moeite neemt om even die song van Charles Bradley te luisteren..
Soul is te zwart voor Radio 2.quote:Op donderdag 28 december 2017 12:56 schreef peaceman het volgende:
Charles Bradley staat er ook niet in.. en die had dit jaar nog wel zijn dodenbonusR.I.P.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Van GOT?quote:Op donderdag 28 december 2017 13:00 schreef datismijnmening het volgende:
Wie gaat er met mij mee naar Daenerys in concert?
had makkelijk gekundquote:Op donderdag 28 december 2017 13:00 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Nee, want wil Barracuda niet missen en straks schakel ik te laat terug.
Ik wist niet dat ze kon zingen.quote:
misschien, maar wat een plaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaat!!!!quote:Op donderdag 28 december 2017 13:00 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Soul is te zwart voor Radio 2.
Ik vind het wel een lekker nummer hoor.quote:
Kost zo'n kaartje dan?quote:Op donderdag 28 december 2017 13:00 schreef Kyran het volgende:
[..]
Gisteren naar de prijzen gekeken toevallig. Belachelijk duur.
Geweldige man was hetquote:Op donderdag 28 december 2017 12:56 schreef peaceman het volgende:
Charles Bradley staat er ook niet in.. en die had dit jaar nog wel zijn dodenbonusR.I.P.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nou als Emilia Clarke komt dan wil ik wel gaan hoorquote:Op donderdag 28 december 2017 13:01 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik wist niet dat ze kon zingen.
quote:Op donderdag 28 december 2017 13:01 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik vind het wel een lekker nummer hoor.
Jezus Gristus, lijkt Amerika wel.quote:Op donderdag 28 december 2017 13:02 schreef Kyran het volgende:
[..]
Beetje fatsoenlijke plaatsen 120-130 euries
zeker! Zelden zoveel empathie gezien.quote:
Hoe erg wil je je product uitmelkenquote:Op donderdag 28 december 2017 13:02 schreef Kyran het volgende:
[..]
Beetje fatsoenlijke plaatsen 120-130 euries
Oei, sexist much?quote:Op donderdag 28 december 2017 13:01 schreef Achterhoker het volgende:
U2-zanger Bono vindt muziek tegenwoordig 'erg meisjesachtig'
http://nu.nl/muziek/50660(...)g-meisjesachtig.html
(via @NUnl)
Hij heeft hier wel een punt.
quote:Op donderdag 28 december 2017 13:03 schreef Slobeend het volgende:
Over soulmuziek gesproken. At Last van Etta James hoort er ook in.
BonoGodquote:Op donderdag 28 december 2017 13:01 schreef Achterhoker het volgende:
U2-zanger Bono vindt muziek tegenwoordig 'erg meisjesachtig'
http://nu.nl/muziek/50660(...)g-meisjesachtig.html
(via @NUnl)
Hij heeft hier wel een punt.
Inderdaad. Vorig jaar nog naar een concert van Final Fantasy gegaan. Mega groot orkest, zat op de beste plaatsen en dat was ¤50 ofzo in HMH. Dat dit iets duurder is, omdat het bekender is snap ik, maar freaking ¤130 .... Guns N Roses golden circle was goedkoper for fucks sakequote:Op donderdag 28 december 2017 13:02 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Hoe erg wil je je product uitmelken
Hij heeft wel gelijk. Maar meisjes zijn ook te meisjesachtigquote:
Zei hij dat?quote:Op donderdag 28 december 2017 13:03 schreef Mani89 het volgende:
De band Barracuda met Heart? Hahahahaha Gijs.
quote:Op donderdag 28 december 2017 13:04 schreef Dagoduck het volgende:
Zwaar irritant dat vuurwerk als je rustig de Top 2000 zit te luisteren met een oliebol in de éne en je piemel in de andere hand.
Stones waren ook goedkoperquote:Op donderdag 28 december 2017 13:04 schreef Kyran het volgende:
[..]
Inderdaad. Vorig jaar nog naar een concert van Final Fantasy gegaan. Mega groot orkest, zat op de beste plaatsen en dat was ¤50 ofzo in HMH. Dat dit iets duurder is, omdat het bekender is snap ik, maar freaking ¤130 .... Guns N Roses golden circle was goedkoper for fucks sake
Trollolololo...quote:Op donderdag 28 december 2017 13:03 schreef Mani89 het volgende:
De band Barracuda met Heart? Hahahahaha Gijs.
Moet je nog opletten ook waar je met dat poedersuiker heen gaatquote:Op donderdag 28 december 2017 13:04 schreef Dagoduck het volgende:
Zwaar irritant dat vuurwerk als je rustig de Top 2000 zit te luisteren met een oliebol in de éne en je piemel in de andere hand.
Beter huur je iemand in voor je piemel, kun je ook nog op fok! posten.quote:Op donderdag 28 december 2017 13:04 schreef Dagoduck het volgende:
"Na de reclame Barracuda met Heart."quote:
Te veel informatie hier.quote:Op donderdag 28 december 2017 13:04 schreef Dagoduck het volgende:
quote:Op donderdag 28 december 2017 13:05 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Moet je nog opletten ook waar je met dat poedersuiker heen gaat
Godsammequote:Op donderdag 28 december 2017 13:05 schreef Mani89 het volgende:
[..]
"Na de reclame Barracuda met Heart."
quote:Op donderdag 28 december 2017 13:05 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Moet je nog opletten ook waar je met dat poedersuiker heen gaat
Inhuren ookquote:Op donderdag 28 december 2017 13:05 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Beter huur je iemand in voor je piemel, kun je ook nog op fok! posten.
Of hier een oproep plaatsen. Wie weet.quote:
oh jij biedt je gratis aan?quote:
Jij denkt Dago iemand anders zo ver krijgt dan?quote:
Ja het is Fok wij hebben ze niet voor het uitzoeken eh?quote:
Nou! Gratis, tsss wat denkt ie wel!quote:
quote:Op donderdag 28 december 2017 13:07 schreef Zorro het volgende:
[..]
Nou! Gratis, tsss wat denkt ie wel!
https://speld.nl/2016/12/20/kay-praat-vrouwen-alsof-iets-kiezen/quote:Op donderdag 28 december 2017 13:07 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja het is Fok wij hebben ze niet voor het uitzoeken eh?
Charles Bradley is altijd goed.quote:Op donderdag 28 december 2017 13:01 schreef peaceman het volgende:
[..]
misschien, maar wat een plaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaat!!!!
quote:Op donderdag 28 december 2017 13:07 schreef Zorro het volgende:
[..]
Nou! Gratis, tsss wat denkt ie wel!
quote:Op donderdag 28 december 2017 13:07 schreef djenneke het volgende:
[..]
https://speld.nl/2016/12/20/kay-praat-vrouwen-alsof-iets-kiezen/
Doet me denken aan Blonde Adonis uit Probleemwijkenquote:
Wie weet waar hij woont? Dan blokkeren we daar morgen de snelweg.quote:Op donderdag 28 december 2017 13:06 schreef Hamlapjes het volgende:
Tijd voor een burgerinitiatief om Gijs uit zijn functie te zetten. Ons muziekgenot wordt afgepakt en dat moeten wij heroveren!
Ken wel de harde schijven-serie.quote:Op donderdag 28 december 2017 13:09 schreef DarkSonic2 het volgende:
Kent iemand Barracuda web filter? Zwaar irritant is dat.
Oh ja die heb je ook nogquote:Op donderdag 28 december 2017 13:09 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ken wel de harde schijven-serie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |