Matthijs van Nieuwkerk draait zich om in zijn graf...quote:Op donderdag 28 december 2017 12:58 schreef Kyran het volgende:
995 Yesterday When I Was Young Charles Aznavour
Even opwarmen alvast, ander haal ik die hoge noot niet.quote:
Mr. Mojo Risin'quote:Op donderdag 28 december 2017 12:59 schreef Cee het volgende:
Waarom spreekt die gast Mojo uit als moojooww.
Gisteren naar de prijzen gekeken toevallig. Belachelijk duur.quote:Op donderdag 28 december 2017 13:00 schreef datismijnmening het volgende:
Wie gaat er met mij mee naar Daenerys in concert?
Nee, want wil Barracuda niet missen en straks schakel ik te laat terug.quote:Op donderdag 28 december 2017 13:00 schreef peaceman het volgende:
ben benieuwd of iemand de moeite neemt om even die song van Charles Bradley te luisteren..
Soul is te zwart voor Radio 2.quote:Op donderdag 28 december 2017 12:56 schreef peaceman het volgende:
Charles Bradley staat er ook niet in.. en die had dit jaar nog wel zijn dodenbonusR.I.P.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Van GOT?quote:Op donderdag 28 december 2017 13:00 schreef datismijnmening het volgende:
Wie gaat er met mij mee naar Daenerys in concert?
had makkelijk gekundquote:Op donderdag 28 december 2017 13:00 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Nee, want wil Barracuda niet missen en straks schakel ik te laat terug.
Ik wist niet dat ze kon zingen.quote:
misschien, maar wat een plaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaat!!!!quote:Op donderdag 28 december 2017 13:00 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Soul is te zwart voor Radio 2.
Ik vind het wel een lekker nummer hoor.quote:
Kost zo'n kaartje dan?quote:Op donderdag 28 december 2017 13:00 schreef Kyran het volgende:
[..]
Gisteren naar de prijzen gekeken toevallig. Belachelijk duur.
Geweldige man was hetquote:Op donderdag 28 december 2017 12:56 schreef peaceman het volgende:
Charles Bradley staat er ook niet in.. en die had dit jaar nog wel zijn dodenbonusR.I.P.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nou als Emilia Clarke komt dan wil ik wel gaan hoorquote:Op donderdag 28 december 2017 13:01 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik wist niet dat ze kon zingen.
quote:Op donderdag 28 december 2017 13:01 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik vind het wel een lekker nummer hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |