Ook uit 93quote:Op donderdag 28 december 2017 12:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Even oud als ik dus. 1993-genot
Ben jij nog maar 24?quote:Op donderdag 28 december 2017 12:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Even oud als ik dus. 1993-genot
Al geweest ja (2011). Page is nu echt een tussenstopje, misschien wel weer bootje huren voor Lake Powell.quote:Op donderdag 28 december 2017 12:21 schreef Cee het volgende:
[..]
Goddamnit.
Ik mag aannemen dat ik je niet hoef te adviseren naar Antelope Canyon te gaan als je in Page bent, omdat je er al een keer geweest bent?
Vancouver: Capilano Suspension bridge (als je tijd hebt).
Orcas spotten vanuit Vancouverquote:Op donderdag 28 december 2017 12:23 schreef asco het volgende:
[..]
Al geweest ja (2011). Page is nu echt een tussenstopje, misschien wel weer bootje huren voor Lake Powell.
Vancouver tip genoteerd. 3 dagen daar.
wij hadden dat vorig jaar met Zyon NP, heel mooi kampeerplekje aan de rivier.. maar ik was al ziek en die nacht nog zieker.. dag eerder naar lv gegaan dan gedacht. Die moeten we dus ook nog eens overdoen !quote:Op donderdag 28 december 2017 12:23 schreef Kyran het volgende:
[..]
Yellowstone .... fuck man dat wil ik zo graag zien.
In 2015 rondje south-west gedaan, inclusief Moab en Page. Vorig jaar north-west, inclusief Seattle, Vancouver, Banff/Jasper en heel stuk Oregon en Glacier, maar Yellowstone past steeds net niet in rondje.
... next time Gadget ... next time
Tja, hoe zal dat toch komen, hebben de blanken het met hun beleid zelf naar gemaaktquote:Op donderdag 28 december 2017 12:21 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Heb het zelf meegemaakt: ik stelde een (witte) australier een vraag hierover, hij was ineens tot op het bot beledigd aldus hemzelf...
Het enige dat die Aboriginals doen is 's morgens een uitkering krijgen, daarmee rechtstreeks naar de drankshop lopen om daar drank in te slaan, te gaan zuipen, daar niet tegen kunnen en vervolgens overlast veroorzaken overal en nergens.
quote:Op donderdag 28 december 2017 12:24 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Ik houd van Blof dus gewoon minder
Ik ga sinds 2008 elk jaar. Amerika is een geweldig land maar dat is geloof ik vloeken hier.quote:Op donderdag 28 december 2017 12:23 schreef Kyran het volgende:
[..]
In 2015 rondje south-west gedaan, inclusief Moab en Page. Vorig jaar north-west, inclusief Seattle, Vancouver, Banff/Jasper en heel stuk Oregon en Glacier, maar Yellowstone past steeds net niet in rondje.
Waar ga je heen dan?quote:
Yellowstone is prachtig!quote:Op donderdag 28 december 2017 12:23 schreef Kyran het volgende:
[..]
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |