Ik ben 21 en heb daar al last vanquote:Op donderdag 28 december 2017 12:16 schreef ieniminimuis het volgende:
Het wordt nodig tijd dat ik bejaard word en dan kan schreeuwen hoe stom de wereld van nu is en dat vroeger de muziek beter was.
Remmen op motor dan ook dodo!quote:Op donderdag 28 december 2017 12:19 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Onze remmen waren oververhit toen we bij Death Valley de berg af de vallei in reden. Genot.
Alles is hedonisme was een betere titel geweest.quote:
Ik kon twee minuten naar die film kijken. Toen was het wel genoeg geweest.quote:
Ik hoorde gisteren anders nog een kikker Love Is All roepenquote:
Dat zegt wel genoeg lijkt me zo.quote:Op donderdag 28 december 2017 12:21 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik hoorde gisteren anders nog een kikker Love Is All roepen
Heb het zelf meegemaakt: ik stelde een (witte) australier een vraag hierover, hij was ineens tot op het bot beledigd aldus hemzelf...quote:
Goddamnit.quote:Op donderdag 28 december 2017 12:19 schreef asco het volgende:
[..]
Vancouver - Seattle (trein) rest auto Seattle - Yellowstone - Salt Lake City - Moab - Page -en dan nog een week in Las Vegas
Ik ben 24, mijn generatie is verrotquote:Op donderdag 28 december 2017 12:16 schreef ieniminimuis het volgende:
Het wordt nodig tijd dat ik bejaard word en dan kan schreeuwen hoe stom de wereld van nu is en dat vroeger de muziek beter was.
Ben jij al 24?quote:Op donderdag 28 december 2017 12:21 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik ben 24, mijn generatie is verrot
Zoveel verdiend ze niet hoor.quote:Op donderdag 28 december 2017 12:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nou ze heeft veel geld maar weet niet wat ze ervan moet kopen, maar wil geen honing met rijst (waarom weet ik ook niet), maar wil champagne en alleen maar met ijs. Daardoor kan ze iedereen krijgen, door alle champagne.
...oke misschien is het een wat onlogische tekst. Ik zal Paskal Jakobsen om duiding vragen
Even oud als ik dus. 1993-genotquote:
Ja weten wij veel hoe dat werkt bij een automaat.quote:Op donderdag 28 december 2017 12:20 schreef Kyran het volgende:
[..]
Remmen op motor dan ook dodo!
De Camaro SS convertible had nergens last van /patsermodeoff
Yellowstone .... fuck man dat wil ik zo graag zien.quote:Op donderdag 28 december 2017 12:19 schreef asco het volgende:
[..]
Vancouver - Seattle (trein) rest auto Seattle - Yellowstone - Salt Lake City - Moab - Page -en dan nog een week in Las Vegas
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |