Ik snap het nietquote:Op donderdag 28 december 2017 12:15 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Zeker, sterk tweede gedeelte ook.
Misschien koop ik wel wat ice
Misschien koop ik wel jouw wife
Ik wil geen honing met rijst
Wil m'n champagne met ice
In het begin was het niks
Maar nu flex ik op je bitch
Al die jongens op m'n lip
Kan niet haten, ik ben rich
Ik stel voor dat we haar de nobelprijs voor de literatuur geven.quote:Op donderdag 28 december 2017 12:15 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Zeker, sterk tweede gedeelte ook.
Misschien koop ik wel wat ice
Misschien koop ik wel jouw wife
Ik wil geen honing met rijst
Wil m'n champagne met ice
In het begin was het niks
Maar nu flex ik op je bitch
Al die jongens op m'n lip
Kan niet haten, ik ben rich
Pas je op want mijn sannie is verraderlijkquote:
Dat ging over het "afpakken" van land van de Aboriginals toch? Ik vind het niet gek, tuig, die Aboriginals...quote:Op donderdag 28 december 2017 12:13 schreef Zorro het volgende:
Allemaal:
How can we dance
When our earth is turning
How do we sleep
While our beds are burning
quote:
Niks is best te waarderen op dit momentquote:Op donderdag 28 december 2017 12:16 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Zolang je dat maar leuk vindt
In Mei mag ik weer.quote:Op donderdag 28 december 2017 12:15 schreef Cee het volgende:
Wowwwwww
Deze tijdens roadtrip USA draaien, genot.
Doe ik op mijn 28ste al gewoon hoor.quote:Op donderdag 28 december 2017 12:16 schreef ieniminimuis het volgende:
Het wordt nodig tijd dat ik bejaard word en dan kan schreeuwen hoe stom de wereld van nu is en dat vroeger de muziek beter was.
Nergens voor nodig.quote:
ik ben er stil van......quote:Op donderdag 28 december 2017 12:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Misschien koop ik wel een Bentley
Misschien koop ik wel een Honda
In m'n jakka met bontkraag
Rijdend naar de Fashion Week
Vroom, vroom, vroom, vroom
Vroom, vroom, vroom, vroom
Goede tekst.
Nou ze heeft veel geld maar weet niet wat ze ervan moet kopen, maar wil geen honing met rijst (waarom weet ik ook niet), maar wil champagne en alleen maar met ijs. Daardoor kan ze iedereen krijgen, door alle champagne.quote:
Dat is niet bestquote:Op donderdag 28 december 2017 12:17 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Doe ik op mijn 28ste al gewoon hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |