quote:Op donderdag 28 december 2017 12:11 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ze kunnen me beter rood maken, past wat meer bij als SLAYER straks langskomt in de lijst.
Iemand die twijfelt tussen het kopen van een Bentley en een Honda. Oftewel, ze moet eerst eens even goed nagaan wat ze precies in een auto zoekt alvorens een keuze te maken.quote:
Is heel weinig ook goed?quote:Op donderdag 28 december 2017 12:12 schreef Hamlapjes het volgende:
Ooit op de middelbare nog een presentatie gedaan over Midnight Oil. Doe met deze informatie wat je leuk vindt.
Kan niet haten ik ben rich! Misschien koop ik wel een Bentley, misschien koop ik wel een Honda!quote:
Met een jakka met bontkraagquote:Op donderdag 28 december 2017 12:12 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Iemand die twijfelt tussen het kopen van een Bentley en een Honda. Oftewel, ze moet eerst eens even goed nagaan wat ze precies in een auto zoekt alvorens een keuze te maken.
Deze tekst alleen alquote:Op donderdag 28 december 2017 12:13 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Kan niet haten ik ben rich! Misschien koop ik wel een Bentley, misschien koop ik wel een Honda!
Misschien koop ik wel een Bentleyquote:Op donderdag 28 december 2017 12:13 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Kan niet haten ik ben rich! Misschien koop ik wel een Bentley, misschien koop ik wel een Honda!
Rijst met honing alles.quote:Op donderdag 28 december 2017 12:13 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Staat genoteerd.quote:Op donderdag 28 december 2017 12:12 schreef Hamlapjes het volgende:
Ooit op de middelbare nog een presentatie gedaan over Midnight Oil. Doe met deze informatie wat je leuk vindt.
Mijn bed staat niet in de fik, gelukkig.quote:Op donderdag 28 december 2017 12:13 schreef Zorro het volgende:
Allemaal:
How can we dance
When our earth is turning
How do we sleep
While our beds are burning
Ik flex op je bitch he.quote:
Maar het gaat er heet aan toe?quote:Op donderdag 28 december 2017 12:14 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Mijn bed staat niet in de fik, gelukkig.
Zeker, sterk tweede gedeelte ook.quote:Op donderdag 28 december 2017 12:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Misschien koop ik wel een Bentley
Misschien koop ik wel een Honda
In m'n jakka met bontkraag
Rijdend naar de Fashion Week
Vroom, vroom, vroom, vroom
Vroom, vroom, vroom, vroom
Goede tekst.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |