Natuurlijk. Maar zo'n lijst als deze is natuurlijk vooral bedoeld om herinneringen op te roepen. Stukje nostalgie en zo. En dat gaat toch makkelijker met de hits.quote:Op donderdag 28 december 2017 10:54 schreef alopio het volgende:
[..]
Maar vaak zijn die album tracks juist de pareltjes
Chips?quote:Op donderdag 28 december 2017 10:55 schreef cafca het volgende:
Dit is wel een leuk liedje van the Lays
Die komen ook nog wel hoor, staan wat hoger natuurlijkquote:Op donderdag 28 december 2017 10:56 schreef Dwersdriever het volgende:
[..]
Natuurlijk. Maar zo'n lijst als deze is natuurlijk vooral bedoeld om herinneringen op te roepen. Stukje nostalgie en zo. En dat gaat toch makkelijker met de hits.
Moet altijd nog eens een capo kopen.quote:Op donderdag 28 december 2017 10:55 schreef MielMonteur het volgende:
[..]
Gewoon capootje op de vier, nog redelijk makkelijk te doen hoor
Als je dat redt vind ik het heel knap. Ik kan dat niet hoorquote:Op donderdag 28 december 2017 10:57 schreef Hamlapjes het volgende:
Oké, heb reclame en nieuws om te douchen en op tijd klaar te zijn voor Muse. Let's go
Die van Muse kan je best missen hoor.quote:Op donderdag 28 december 2017 10:57 schreef Hamlapjes het volgende:
Oké, heb reclame en nieuws om te douchen en op tijd klaar te zijn voor Muse. Let's go
Vroeger kon ik op een willekeurig tijdstip de top 2000 aanzetten en een uurtje of drie genieten. nu spelen ze vaak een onbekende plaat af maar merk dat het bij alle artiesten is. Ook recent werk van een Marco Borsato die al sinds de jaren 90 niet meer relevant is al eens voorbij horen komen.quote:
Klinkt als een plan. Ga dat ook maar doen jaquote:Op donderdag 28 december 2017 10:57 schreef Hamlapjes het volgende:
ik wel, prima haalbaar eigenlijkquote:Op donderdag 28 december 2017 10:57 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Als je dat redt vind ik het heel knap. Ik kan dat niet hoor
Soms heb je pech, kan je een uurtje luisteren en hoor je in dat uur Bløf, Marco Borsato, lange Frans, Coldplay en racoonquote:Op donderdag 28 december 2017 10:58 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Vroeger kon ik op een willekeurig tijdstip de top 2000 aanzetten en een uurtje of drie genieten. nu spelen ze vaak een onbekende plaat af maar merk dat het bij alle artiesten is. Ook recent werk van een Marco Borsato die al sinds de jaren 90 niet meer relevant is al eens voorbij horen komen.
Ik ga na Personal Jesus tijdens dat kerstliedje van Kerrie, het nieuws en Sjak Brel.quote:Op donderdag 28 december 2017 10:58 schreef alopio het volgende:
[..]
Klinkt als een plan. Ga dat ook maar doen ja
Je hoeft niet aangekleed te zijn om te luisterenquote:Op donderdag 28 december 2017 10:57 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Als je dat redt vind ik het heel knap. Ik kan dat niet hoor
Als ik kort haar had gehad wel.quote:Op donderdag 28 december 2017 10:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
ik wel, prima haalbaar eigenlijk
Doe er voor mij nog maar 3 minuten bij voor tandenpoetsen en haar kammenquote:Op donderdag 28 december 2017 10:59 schreef Kyran het volgende:
[..]
Je hoeft niet aangekleed te zijn om te luisteren
Uitkleden 10 seconden, douchten 3 minuten, afdrogen 2 minuten en je bent op tijd buiten en bij je radio.
Je hoeft toch niet elke keer je haar te wassen?quote:Op donderdag 28 december 2017 11:00 schreef Dagoduck het volgende:
Op donderdag 28 december 2017 10:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
Tandenpoetsen kan je ook bij je radio doenquote:Op donderdag 28 december 2017 11:00 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Doe er voor mij nog maar 3 minuten bij voor tandenpoetsen en haar kammen
Dat zou een optie zijn ware het niet dat in het kantoorpand tegenover mijn flat momenteel gewoon gewerkt wordt.quote:Op donderdag 28 december 2017 10:59 schreef Kyran het volgende:
[..]
Je hoeft niet aangekleed te zijn om te luisteren
Ik zou de allereerste Top 2000 wel eens een keertje terug willen luisteren. Waarschijnlijk veel meer nummers die ik ken en waar ik gevoel bij heb.quote:Op donderdag 28 december 2017 10:58 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Vroeger kon ik op een willekeurig tijdstip de top 2000 aanzetten en een uurtje of drie genieten. nu spelen ze vaak een onbekende plaat af maar merk dat het bij alle artiesten is. Ook recent werk van een Marco Borsato die al sinds de jaren 90 niet meer relevant is al eens voorbij horen komen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |