Zijn stem is juist heel fragiel. Op Werchter kwam hij er niet zo goed uit in het begin, maar na 3 nummers was hij toch aardig opgewarmd. Desondanks kon je wel horen dat hij op zijn limiet zat.quote:Op donderdag 28 december 2017 10:50 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Live gezien als voorprogramma van Muse. Erg tof ja. Die gozer heeft een strot.
Zo goed ben ik nog niet.quote:Op donderdag 28 december 2017 10:53 schreef MielMonteur het volgende:
Favoriete nummer om te spelen op de akoestische deze
quote:
De hits staan bovenin de lijst.quote:Op donderdag 28 december 2017 10:54 schreef Dr.Mikey het volgende:
Dit jaar opvallend veel alternatieve platen valt me op.
Ook veel album tracks die als single niet echt een hit zijn geworden jammer heb liever meer de bekende hits zo als vroeger.
Maar vaak zijn die album tracks juist de pareltjesquote:Op donderdag 28 december 2017 10:54 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ook veel album tracks die als single niet echt een hit zijn geworden jammer heb liever meer de bekende hits zo als vroeger.
Dat is wat je krijgt als je de zanger en gitarist mengt. Marr'isseyquote:
En de rest van het Nederlandse volk, want de Common Linnets zijn afgezien van dat ene nummer helemaal niets bijzonders. Haar solowerk is veel beter.quote:Op donderdag 28 december 2017 10:50 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
ze doet zich lief voor, maar ondertussen een keiharde zakenvrouw waar arme Waylon het slachtoffer van werd...
Dat is al 3 jaar zo.quote:Op donderdag 28 december 2017 10:54 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik speel ook wel eens met mijn strakke blokfluit.quote:Op donderdag 28 december 2017 10:54 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik speel deze vrij strak op een blokfluit
quote:Op donderdag 28 december 2017 10:55 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik speel ook wel eens met mijn strakke blokfluit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |