That's the question! Voor veel noteringen.quote:Op donderdag 28 december 2017 11:19 schreef nijnja het volgende:
Even kijken wat ik komende tijd ga missen, zie ik dat alles is liefde hoger staat dan road trippin... hoe dan
Begint met een a.quote:Op donderdag 28 december 2017 11:19 schreef nijnja het volgende:
Even kijken wat ik komende tijd ga missen, zie ik dat alles is liefde hoger staat dan road trippin... hoe dan
quote:
quote:Op donderdag 28 december 2017 11:18 schreef Zorro het volgende:
Jongens en meisjes, dames en heren, vrienden en vriendinnen en anderen die geen twijfels hebben over hun geslacht, goede morgen!
Genderneutraal, genderneutraal, genderneutraalquote:Op donderdag 28 december 2017 11:18 schreef Zorro het volgende:
Jongens en meisjes, dames en heren, vrienden en vriendinnen en anderen die geen twijfels hebben over hun geslacht, goede morgen!
Inderdaad ja.quote:Op donderdag 28 december 2017 11:18 schreef Evertjan het volgende:
toch knap dat Pink als 1 van de weinige zangeresjes van de generatie Spears Aguilera etc nog hits scoort deze dagen
so truequote:Op donderdag 28 december 2017 11:19 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
That's the question! Voor veel noteringen.
Ik klok in het algmeen liever wat bier wegquote:
Achterlijk volkquote:
Ik neem geen lange weeën mee naar huis neequote:Op donderdag 28 december 2017 11:21 schreef Ajacied422 het volgende:
Teken jullie ook de long weej hoom?
Wel van een hoger niveau natuurlijk al heeft aguilera ook wel aardige dingen gedaan.quote:
De lijst staat op alfabet toch?quote:
Negen.quote:Op donderdag 28 december 2017 11:22 schreef Zorro het volgende:
Ik weet niet hoe vaak Supertramp er in staat, maar het is te weinig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |