Hier ben ik het wel mee eens jaquote:Op donderdag 28 december 2017 10:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
Deze van Enya
Die andere is wel leuk
Als Coldplay-liefhebber vind zelfs ík dat een belediging.quote:Op donderdag 28 december 2017 10:20 schreef Kyran het volgende:
Ben ik de enige die de Beatles niks vindt?
Coldplay van de jaren 60.
Hoi. Maar ik vind Coldplay wel geweldig.quote:Op donderdag 28 december 2017 10:20 schreef Kyran het volgende:
Ben ik de enige die de Beatles niks vindt?
Coldplay van de jaren 60.
Dat zonder ballen zat hiervoor.quote:Op donderdag 28 december 2017 10:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit is shoegaze zonder ballen.
Nu nog steeds? De oude nummers zijn wel goed maar tegenwoordig is het wel ruk wat ze maken.quote:Op donderdag 28 december 2017 10:21 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Hoi. Maar ik vind Coldplay wel geweldig.
Oh fuck, was die vanacht?quote:Op donderdag 28 december 2017 10:23 schreef MielMonteur het volgende:
Hoe was Dodenrit vannacht? Het feestje zoals altijd?
Iedereen lag te slapenquote:Op donderdag 28 december 2017 10:23 schreef MielMonteur het volgende:
Hoe was Dodenrit vannacht? Het feestje zoals altijd?
Nee nu niet meer natuurlijk.quote:Op donderdag 28 december 2017 10:23 schreef Achterhoker het volgende:
[..]
Nu nog steeds? De oude nummers zijn wel goed maar tegenwoordig is het wel ruk wat ze maken.
Nee toch? Die ene heeft meer goud en die andere rood.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |