Er waren drie cassettebandjes die ik in de jaren '80 grijs draaide (mijn van-de-radio-opgenomen cassettebandjes buiten beschouwing gelaten).quote:Op donderdag 28 december 2017 10:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
ik had dit niet achter jou gezocht
Ik welquote:Op donderdag 28 december 2017 10:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
ik had dit niet achter jou gezocht
Over een kwartier/20 minuten.quote:Op donderdag 28 december 2017 10:18 schreef nijnja het volgende:
Hoelaat ongeveer verwachten we qotsa? Zorg ik dat ik dan niks te doen heb
quote:
Mja, weet ook niet, maar doet mij in het geheel niets. Alleen Whil My vind ik echt een goede plaat. En geloof me: ik zou het graag willen en heb 't heel veel kansen gegeven.quote:
Kyran, my man!quote:Op donderdag 28 december 2017 10:20 schreef Kyran het volgende:
Ben ik de enige die de Beatles niks vindt?
Coldplay van de jaren 60.
quote:Op donderdag 28 december 2017 10:20 schreef Kyran het volgende:
Yep. Sommige liedjes zijn best leuk. Geef mij de Beach Boys maarquote:Op donderdag 28 december 2017 10:20 schreef Kyran het volgende:
Niet zo heel veel nee, het is ook gewoon popmuziekquote:Op donderdag 28 december 2017 10:20 schreef Kyran het volgende:
Ieder zijn meukquote:Op donderdag 28 december 2017 10:20 schreef Bugno het volgende:
[..]
Mja, weet ook niet, maar doet mij in het geheel niets. Alleen Whil My vind ik echt een goede plaat. En geloof me: ik zou het graag willen en heb 't heel veel kansen gegeven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |