over middelmaat gesproken...quote:Op donderdag 28 december 2017 09:26 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik ging slapen toen er schijtlol was rond 02:45 bij Just Say Yes.
effe een vraagjequote:Op donderdag 28 december 2017 09:26 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik ging slapen toen er schijtlol was rond 02:45 bij Just Say Yes.
quote:Op donderdag 28 december 2017 09:27 schreef laxus13 het volgende:
Guus weet niet veel van vogels maar wel wat een Meeuwis
Dat ben ik allang weer kwijt, johquote:Op donderdag 28 december 2017 09:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
effe een vraagje
wat ging er mis rond 2 uur? Net bij Glory Box. En kwam het drumstuk bij die plaat uberhaupt nog?
Oke, ik luister het wel terug in het nieuwe jaar.quote:Op donderdag 28 december 2017 09:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat ben ik allang weer kwijt, joh.
Ze startte het nieuws in, je hoorde middenin de plaat "Dit is het nieuws van twee uur met ... de nieuwe trainer van Ajax is ..."quote:Op donderdag 28 december 2017 09:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
effe een vraagje
wat ging er mis rond 2 uur? Net bij Glory Box. En kwam het drumstuk bij die plaat uberhaupt nog?
Fijne relatie heb je danquote:
Hij staat hier bekend als iemand die de tips van dit nummer allemaal al heeft uitgevoerd.quote:Op donderdag 28 december 2017 09:29 schreef Kyran het volgende:
Guus is best een toffe vent volgens mij, maar die ballads zijn echt niet om aan te horen.
Midden in Glory Box?quote:Op donderdag 28 december 2017 09:31 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ze startte het nieuws in, je hoorde middenin de plaat "Dit is het nieuws van twee uur met ... de nieuwe trainer van Ajax is ..."
Verslaan in gezelschapsspellen.quote:
Misschien houdt ze er van... die dames heb je ookquote:
Hop on the bus, Guus?quote:Op donderdag 28 december 2017 09:32 schreef Cee het volgende:
[..]
Hij staat hier bekend als iemand die de tips van dit nummer allemaal al heeft uitgevoerd.
Jij bent wel erg toegewijd.quote:Op donderdag 28 december 2017 09:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
Guus ga naar huus...
[..]
Oke, ik luister het wel terug in het nieuwe jaar.
Bij de Bee Gees volgens mij.quote:Op donderdag 28 december 2017 09:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Midden in Glory Box?
Heel blij dat ik dit 'feest' gemist heb![]()
en dat eindstuk met die drums is dus niet geweest? R2![]()
![]()
quote:Op donderdag 28 december 2017 09:32 schreef BufordTJustice het volgende:
Mogguh! Leuk nummer van Paul Simon dit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |