nee de beste R.E.M. staat er niet in.quote:
quote:
https://en.wikipedia.org/wiki/Dave_Grohl_discographyquote:
Ik vind zelf Leave nog wel iets beter.quote:
Begin the beginquote:Op donderdag 28 december 2017 09:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind zelf Leave nog wel iets beter.
Die gast doet echt ziek veel inderdaadquote:Op donderdag 28 december 2017 09:18 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
https://en.wikipedia.org/wiki/Dave_Grohl_discography
Hij heeft zoveel gedaan joh, heb wel eens op ONZ Radio (radio 49) een paar uur lang nummers gedraaid waarin Grohl meespeelt zonder twee keer dezelfde band te draaien
Lekker die rustquote:
Hadden we allemaal juichend voor de radio moeten zitten vanwege het liedje van de Script dan?quote:
Sowieso moet je deze week juichend voor de radio zitten.quote:Op donderdag 28 december 2017 09:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hadden we allemaal juichend voor de radio moeten zitten vanwege het liedje van de Script dan?
Dit is echt van een vergelijkbaar niveau met de artiesten waar je geregeld op afgeeft, misschien nog wel minder.quote:Op donderdag 28 december 2017 09:23 schreef OscarMopperkont het volgende:
The Script, na 2 goede albums afgezakt naar redelijk middelmatige nummers
Iedereen is gevlucht voor The Script.quote:
13 in een dozijn band, voegt niks nieuws toequote:Op donderdag 28 december 2017 09:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit is echt van een vergelijkbaar niveau met de artiesten waar je geregeld op afgeeft, misschien nog wel minder.
Ik hoor vele malen liever Bastille en Imagine Dragons
Als je goed had gelezen, dan zie je ook dat ik dat zeg.quote:Op donderdag 28 december 2017 09:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit is echt van een vergelijkbaar niveau met de artiesten waar je geregeld op afgeeft, misschien nog wel minder.
Ik hoor vele malen liever Bastille en Imagine Dragons
oja, het is donderdagquote:Op donderdag 28 december 2017 09:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Iedereen is gevlucht voor The Script.
Plus nachtploeg
Plus donderdag wat volgens mij een vrij actieve werkdag is
The man who can be moved is wel een mooi liedje maar dat liedje hebben ze alleen maar proberen na te maken en dat is niks. Man On A Wire is ook nog wel aardig.quote:Op donderdag 28 december 2017 09:26 schreef Ajacied422 het volgende:
The Script maakt gewoon nummers die van hetzelfde pak en laken zijn zonder emotie en feeling. Daar kan ik echt niet tegen, hoor. Muziek is geen verplichting, het ontstaat zomaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |