Positief tijdens Bicycle race, gewaagdquote:Op donderdag 28 december 2017 07:38 schreef nijnja het volgende:
[..]
Ik vond je er al zo positief over, bij mij werkt het nooit
Serieus ? Geweldig. Ik zou een andere bel meenemen danquote:Op donderdag 28 december 2017 07:40 schreef Cee het volgende:
[..]
Dat verbodsbordje voor fietsbellen bij de ingang, zag je dat ook vorige maand?
heb jij wel wel geslapen?quote:Op donderdag 28 december 2017 07:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Positief tijdens Bicycle race, gewaagd
Omdat?quote:Op donderdag 28 december 2017 07:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Positief tijdens Bicycle race, gewaagd
More cowbell bijvoorbeeld!quote:Op donderdag 28 december 2017 07:41 schreef nijnja het volgende:
[..]
Serieus ? Geweldig. Ik zou een andere bel meenemen dan
Ja van 1 tot 7, lekker manquote:
bijvoorbeeldquote:
Mijn verwachtingen waren laag.quote:Op donderdag 28 december 2017 07:38 schreef nijnja het volgende:
[..]
Ik vond je er al zo positief over, bij mij werkt het nooit
Daar scrollde ik net langs toen een meisje naast me kwam zitten op Sloterdijk.quote:
daar schijnen de meningen over verdeeld te zijn.quote:Op donderdag 28 december 2017 07:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Eyewish, daar had Stevie nu niet echt veel aan
Bij mij is het ook rustig in de trein. Op straat ook trouwens. Ben bijna niemand tegengekomen toen ik naar het station fietste.quote:Op donderdag 28 december 2017 07:43 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Mijn verwachtingen waren laag.
En het is rustig in de trein.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |