Dat is niet bepaald des Groningsquote:Op donderdag 28 december 2017 00:50 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Waren met vrijgezellenweekend naar Groningen in augustus. Briljant, alleen al die gasten gingen om 4 uur weer naar bed enzo. Ik ga altijd door tot ik neerval dus ging om 6:30 nog even live een bokswedstrijd van Mayweather kijken in een kroeg

OH VERDOMD! IK WEET WAT DAT IS! Dat deed hij toch ook tijdens de Steen en Been show al?quote:Op donderdag 28 december 2017 00:52 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Jack Spijkerman vroeg altijd die plaat aan tijdens Serious Request en in die edit hoor je hem tijdens de solo meezingen zeg maar dit: Pampampaaadadadapamtadidoemtatampam. Zoiets is wat je hem dat letterlijk hoort zeggen/zingen

quote:Op donderdag 28 december 2017 00:54 schreef DarkSonic2 het volgende:
Frans? Zei Frans tegen Frans in het Frans. Is Frans in het Frans Frans? Nee, zei Frans tegen Frans in het Frans. Frans is in het Frans François.

waarin waarin inlegkruisjequote:

Kwam nog voorbij in de roast van Gielquote:Op donderdag 28 december 2017 00:54 schreef DarkSonic2 het volgende:
Frans? Zei Frans tegen Frans in het Frans. Is Frans in het Frans Frans? Nee, zei Frans tegen Frans in het Frans. Frans is in het Frans François.

Vast een band mee opgebouwd sinds hij het overnam van Stevens, kan me anders niet bedenken..quote:Op donderdag 28 december 2017 00:52 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik heb echt geen idee wat hij met Schreuder heeft. Die kerel lijkt me weinig toe te voegen.

Die man was druk bezig met andere dingen.quote:Op donderdag 28 december 2017 00:54 schreef Scorpion_17 het volgende:
Zou thé lau nou bij het zien van deze tekst niet hebben gezegd: gast, als je wat met mij wilopnemen zorg je er toch gvd voor dat je met wat fatsoenlijks aankomt?

Ik ken vrij weinig dit uurtje...quote:Op donderdag 28 december 2017 00:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
Lover Of The Light Mumford & Sons
Hedonism (Just Because You Feel Good) Skunk Anansie![]()
Why Worry Dire Straits
Hilversum 3 Herman van Veen![]()
Me Gustas Tu Manu Chao
Lucky Man Emerson Lake & Palmer![]()
Turning Tables Adele
Mary Jane's Last Dance Tom Petty & The Heartbreakers
Biko Peter Gabriel
Harder Better Faster Stronger Daft Punk![]()
Glory Box Portishead
Nights On Broadway Bee Gees
Kom Terug Spinvis
When A Man Loves A Woman Percy Sledge![]()

Tijdens wedstrijden zie je hem vooral met z'n andere assistent praten. Schreuder zit er altijd voor lul in z'n korte broek bij. Lekker man.quote:Op donderdag 28 december 2017 00:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vast een band mee opgebouwd sinds hij het overnam van Stevens, kan me anders niet bedenken..

Geen idee, zou kunnen, ken ik nietquote:Op donderdag 28 december 2017 00:54 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
OH VERDOMD! IK WEET WAT DAT IS! Dat deed hij toch ook tijdens de Steen en Been show al?

Ooooooooooooooeh what a lucky man he was. Wel mooi.quote:Op donderdag 28 december 2017 00:56 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ik ken vrij weinig dit uurtje...

Donnie Darkoquote:Op donderdag 28 december 2017 00:57 schreef TheVulture het volgende:
Mad World
Een van de weinige keren dat de cover beter is dan het origineel

Had Valentijn Driessen vast leuk gevonden als Ajax hem haalde. Die heeft een diepgewortelde haat tegen Duitsland. Vorige week liep hij te janken dat Tuchel geen prijzen won met BVB terwijl hij zelf hieperdepiep liep te doen over Ten Hag en Van 't Schipquote:Op donderdag 28 december 2017 00:56 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Tijdens wedstrijden zie je hem vooral met z'n andere assistent praten. Schreuder zit er altijd voor lul in z'n korte broek bij. Lekker man.

Komen daar ook niet vandaanquote:Op donderdag 28 december 2017 00:53 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Dat is niet bepaald des Gronings

Helemaal mee eens.quote:Op donderdag 28 december 2017 00:57 schreef TheVulture het volgende:
Mad World
Een van de weinige keren dat de cover beter is dan het origineel

Ah, dan snap ik het welquote:Op donderdag 28 december 2017 00:58 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Komen daar ook niet vandaanZe vielen in slaap enzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |