Op Mac loopt alleen de videostream vast; gewone player doet het wel.quote:Op donderdag 28 december 2017 00:49 schreef Martinello het volgende:
Iedere keer loopt die muziek half vast. Al meerdere malen gehoord. Of ligt dat aan KPN?
Anders even FM Nederland downloaden, prima stream daar.quote:Op donderdag 28 december 2017 00:49 schreef Martinello het volgende:
Iedere keer loopt die muziek half vast. Al meerdere malen gehoord. Of ligt dat aan KPN?
Dan ga ik ze suen.quote:Op donderdag 28 december 2017 00:50 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Ligt toch echt aan KPN. Op 999 (cultura op eventkanaal) geen problemen.
Jack Spijkerman vroeg altijd die plaat aan tijdens Serious Request en in die edit hoor je hem tijdens de solo meezingen zeg maar dit: Pampampaaadadadapamtadidoemtatampam. Zoiets is wat je hem dat letterlijk hoort zeggen/zingenquote:Op donderdag 28 december 2017 00:49 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Jack Spijkerman versie? Licht eens toe?
Ik heb echt geen idee wat hij met Schreuder heeft. Die kerel lijkt me weinig toe te voegen.quote:Op donderdag 28 december 2017 00:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nagelsmannetje wil Schreuder niet kwijt (lol)
22 sinds eind september, derde jaar als student hierquote:Op donderdag 28 december 2017 00:50 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Hoe oud ben je als ik vragen mag?
Vond de Spiegel en Vera wel leuke tenten. Hoewel dat niet sec uitgaansuitgaanskroegen zijn
Dat is niet bepaald des Groningsquote:Op donderdag 28 december 2017 00:50 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Waren met vrijgezellenweekend naar Groningen in augustus. Briljant, alleen al die gasten gingen om 4 uur weer naar bed enzo. Ik ga altijd door tot ik neerval dus ging om 6:30 nog even live een bokswedstrijd van Mayweather kijken in een kroeg
OH VERDOMD! IK WEET WAT DAT IS! Dat deed hij toch ook tijdens de Steen en Been show al?quote:Op donderdag 28 december 2017 00:52 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Jack Spijkerman vroeg altijd die plaat aan tijdens Serious Request en in die edit hoor je hem tijdens de solo meezingen zeg maar dit: Pampampaaadadadapamtadidoemtatampam. Zoiets is wat je hem dat letterlijk hoort zeggen/zingen
quote:Op donderdag 28 december 2017 00:54 schreef DarkSonic2 het volgende:
Frans? Zei Frans tegen Frans in het Frans. Is Frans in het Frans Frans? Nee, zei Frans tegen Frans in het Frans. Frans is in het Frans François.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |