Met falset stem uiteraard.quote:Op woensdag 27 december 2017 22:37 schreef livelink het volgende:
Even ongegeneerd meebleren. Niemand in de kamer, dus het kan wel een keertje.
Twee Luiersquote:
Nou, dan heb je dat ook weer meegemaakt. Veel geluk met de oren.quote:Op woensdag 27 december 2017 22:37 schreef Persefoneia het volgende:
Hey![]()
Bezoek aan het cafe was tofMaar hectisch en intensief.
Wij zijn niet in beeld geweest, mijn dochters hebben op tv mee gekeken.
Nu heb ik behoorlijk tinnitus en oorproblemen. Maar bij zo'n evenement ga ik mijn grens iets te ver over.
Hang dus sinds ik thuis ben voor Jaffa op de bank.
Was dus ook een eenmalige actie. Maar wel plezier gehad.![]()
Morgen weer rustig verder luisteren. Tot later
5 uur in de rij?quote:Op woensdag 27 december 2017 22:37 schreef Persefoneia het volgende:
Hey![]()
Nu heb ik behoorlijk tinnitus en oorproblemen. Maar bij zo'n evenement ga ik mijn grens iets te ver over.
SClub7 was dat, maar dat was inderdaad een pareltje.quote:Op woensdag 27 december 2017 22:37 schreef Martinello het volgende:
[..]
Steps heeft vele pareltjes voortgebracht, ik herinner me nog Bring It All Back. Prachtig hoor.
ja slaat nergens op maar muzikaal is het wel heerlijkquote:
Ik zing zo hoog...er stonden 2 dolfijnen voor de voordeur.quote:
Hahaha kostelijkquote:Op woensdag 27 december 2017 22:38 schreef Cee het volgende:
Lekker lachen allemaal maar in de musical wordt dit gezongen door iemand vlak voordat ie zelfmoord pleegt.
* OscarMopperkont ookquote:Op woensdag 27 december 2017 22:38 schreef Chiappucci het volgende:
Ik had graag de tijd mee willen maken dat dit in de disco werd gedraaid
Vlak nadat gaat ook lastig hequote:Op woensdag 27 december 2017 22:38 schreef Cee het volgende:
Lekker lachen allemaal maar in de musical wordt dit gezongen door iemand vlak voordat ie zelfmoord pleegt.
Het is wel lekker uptempo jaquote:Op woensdag 27 december 2017 22:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
ja slaat nergens op maar muzikaal is het wel heerlijk
Pffff SClub 7 is ook wel jeugdsentiment hoorquote:Op woensdag 27 december 2017 22:38 schreef Cee het volgende:
[..]
SClub7 was dat, maar dat was inderdaad een pareltje.
quote:Op woensdag 27 december 2017 22:37 schreef Persefoneia het volgende:
Hey![]()
Het verlies van je teelballen is ook niet zomaar te verwerkenquote:Op woensdag 27 december 2017 22:38 schreef Cee het volgende:
niet alleen, ook die gitaarquote:Op woensdag 27 december 2017 22:39 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Het is wel lekker uptempo ja
Had ook tijdens kunnen zijn, dat ie van een van de torens van Lee sprong.quote:Op woensdag 27 december 2017 22:39 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Vlak nadat gaat ook lastig he
Heb ik persoonlijk andere nummers voorquote:Op woensdag 27 december 2017 22:38 schreef Cee het volgende:
Er zijn toch nog regelmatig 70s/80s feestenquote:Op woensdag 27 december 2017 22:38 schreef Chiappucci het volgende:
Wat had ik dat willen meemaken zegquote:Op woensdag 27 december 2017 22:38 schreef Chiappucci het volgende:
Checkquote:Op woensdag 27 december 2017 22:39 schreef peaceman het volgende:
Er was een tijd dat bijna iedereen de muziek van bee gees een tragedy vond..
Haha, die haal ik altijd door elkaar. Last Thing of my mind dan, covertje van Bananarama.quote:Op woensdag 27 december 2017 22:38 schreef Cee het volgende:
[..]
SClub7 was dat, maar dat was inderdaad een pareltje.
Ik krijg zin in een kinderijsje met disco.quote:Op woensdag 27 december 2017 22:40 schreef Scorpion_17 het volgende:
Hiervan krijg je toch instant zin om te dansen?![]()
![]()
Ze verkochten toch vrij aardig.quote:Op woensdag 27 december 2017 22:39 schreef peaceman het volgende:
Ik dansde al door de kamerquote:Op woensdag 27 december 2017 22:40 schreef Scorpion_17 het volgende:
![]()
Wel logisch, die kopstemquote:Op woensdag 27 december 2017 22:39 schreef peaceman het volgende:
daarom belachelijk dat you should be dancing er niet in staat!quote:Op woensdag 27 december 2017 22:40 schreef Scorpion_17 het volgende:
![]()
Last thing on my mind.quote:Op woensdag 27 december 2017 22:40 schreef Martinello het volgende:
[..]
Haha, die haal ik altijd door elkaar. Best Thing of my mind dan, covertje van Bananarama.
Karaoke-versie maar draaien dan volgende keer?quote:Op woensdag 27 december 2017 22:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wel logisch, die kopstemmaar ja de rest is muzikaal wel fantastisch
quote:Op woensdag 27 december 2017 22:40 schreef Zorro het volgende:
He jammer, het laatste nummer van dit uur alweer.
Ja echt hè, tegenwoordig is het allemaal hiphop, autotune dance of Nederlandstalige meezingers.quote:Op woensdag 27 december 2017 22:39 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Wat had ik dat willen meemaken zegDit vind ik zo veel leuker om op te dansen dan wat er tegenwoordig gedraaid wordt...
Nou ditquote:
nog nietquote:Op woensdag 27 december 2017 22:41 schreef MTheBassman het volgende:
Is Creedance Clearwater Revival?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |