Ik krijg zin in een kinderijsje met disco.quote:Op woensdag 27 december 2017 22:40 schreef Scorpion_17 het volgende:
Hiervan krijg je toch instant zin om te dansen?![]()
![]()
Ze verkochten toch vrij aardig.quote:Op woensdag 27 december 2017 22:39 schreef peaceman het volgende:
Er was een tijd dat bijna iedereen de muziek van bee gees een tragedy vond..
Ik dansde al door de kamerquote:Op woensdag 27 december 2017 22:40 schreef Scorpion_17 het volgende:
![]()
Wel logisch, die kopstemquote:Op woensdag 27 december 2017 22:39 schreef peaceman het volgende:
Er was een tijd dat bijna iedereen de muziek van bee gees een tragedy vond..
daarom belachelijk dat you should be dancing er niet in staat!quote:Op woensdag 27 december 2017 22:40 schreef Scorpion_17 het volgende:
![]()
Last thing on my mind.quote:Op woensdag 27 december 2017 22:40 schreef Martinello het volgende:
[..]
Haha, die haal ik altijd door elkaar. Best Thing of my mind dan, covertje van Bananarama.
Karaoke-versie maar draaien dan volgende keer?quote:Op woensdag 27 december 2017 22:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wel logisch, die kopstemmaar ja de rest is muzikaal wel fantastisch
quote:Op woensdag 27 december 2017 22:40 schreef Zorro het volgende:
He jammer, het laatste nummer van dit uur alweer.
Ja echt hè, tegenwoordig is het allemaal hiphop, autotune dance of Nederlandstalige meezingers.quote:Op woensdag 27 december 2017 22:39 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Wat had ik dat willen meemaken zegDit vind ik zo veel leuker om op te dansen dan wat er tegenwoordig gedraaid wordt...
Nou ditquote:
nog nietquote:Op woensdag 27 december 2017 22:41 schreef MTheBassman het volgende:
Is Creedance Clearwater Revival?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |