Frikandel speciaal genotquote:Op woensdag 27 december 2017 21:59 schreef WAvanBuren het volgende:
Zo'n frikandel in de pauze doet wonderen....
Ik bedacht me laatst pas dat het woord terug komt van het te rug keren/de rug toe keren van iets.quote:
ja ja gewoon keihard eraf ja jaquote:Op woensdag 27 december 2017 22:01 schreef Dr_Flash het volgende:
Wat zou Christian Kist ja tegen ja ja JAmie Lewis ja gedaan hebben ja?
Hij sabbelt wel gestaag door op zijn tong.quote:Op woensdag 27 december 2017 22:02 schreef Tagliano het volgende:
Op de momenten dat VdV moet scoren doet hij het niet
Ja Mja waarschijnlijk wel ja. Kijk ja, dan speel je goed ja, maar ja, he. Ja.quote:Op woensdag 27 december 2017 22:02 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ja ja gewoon keihard eraf ja ja
Staat in het spelregelboekje dat dat zo moetquote:
Misschien moet je de gifjes daarvan nog even plaatsen, om te kunnen beoordelenquote:Op woensdag 27 december 2017 22:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
Heeft VdV wel getraind op conditie in de gym? Of alleen korte termijn.
Weer naast Lul Stompe in de studio aanschuivenquote:Op woensdag 27 december 2017 22:06 schreef Zipportal het volgende:
VdV een bye. Door de rug gezakt. GENOT.
Dan wordt Zipportal misschien werkloos, zou ik sneu vinden, ik gun de eer aan hem.quote:Op woensdag 27 december 2017 22:05 schreef Max23 het volgende:
[..]
Misschien moet je de gifjes daarvan nog even plaatsen, om te kunnen beoordelen
Geen TOPTRANSFERquote:Op woensdag 27 december 2017 22:07 schreef Coco. het volgende:
Dit is niet echt een visitekaartje van het Nederlandse darten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |