Een beetje Frans Halsema wegzappen?quote:Op woensdag 27 december 2017 21:43 schreef ShinyStar het volgende:
ITS THE EYE OF THE TIIIIIGER.
Sorry. Verkeerde medium.
quote:Op woensdag 27 december 2017 21:43 schreef ShinyStar het volgende:
ITS THE EYE OF THE TIIIIIGER.
Sorry. Verkeerde medium.
Was een grapje, deze vind ik best mooi <3quote:Op woensdag 27 december 2017 21:43 schreef djenneke het volgende:
[..]
Je moet er gewoon doorheen, hoort erbij
Daar heb ik niet op gestemd.quote:Op woensdag 27 december 2017 21:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
Voor de liefhebber: Vd Voort - Barney begint nu
Ik zie ze, met helmen op, nog wel eens bij het Nobelprijscomitée verschijnen.quote:
Net zoals Pastoralequote:Op woensdag 27 december 2017 21:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
dit zou ik zelf nooit opzetten maar zo 1x per jaar of 2x per jaar kan dit wel
Sorry, heb ik totaal niks mee. Enige Halsema die wel te pruimen was is Femke.quote:Op woensdag 27 december 2017 21:44 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Een beetje Frans Halsema wegzappen?
quote:Op woensdag 27 december 2017 21:44 schreef OscarMopperkont het volgende:
Arnie Alberts tegen Frans Halsema: je zit me gewoon te Jenny Arean...
quote:Op woensdag 27 december 2017 21:44 schreef OscarMopperkont het volgende:
Arnie Alberts tegen Frans Halsema: je zit me gewoon te Jenny Arean...
*vinktquote:Op woensdag 27 december 2017 21:45 schreef Zorro het volgende:
Frans Halsema, dat is toch die schilder?
Nee de oud groen links politicus toch?quote:Op woensdag 27 december 2017 21:45 schreef Zorro het volgende:
Dit was z’n ma.quote:Op woensdag 27 december 2017 21:45 schreef Zorro het volgende:
Er staan betere op The Unforgiving, maar met deze is ook zeker niks misquote:Op woensdag 27 december 2017 21:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
ah wat giaren. wel een matig lied
Wauwquote:
Yup.quote:
Sharon Firequote:
Zo, da's op het nippertje!quote:
Ice Queen komt gelukkig later nogquote:Op woensdag 27 december 2017 21:47 schreef ShinyStar het volgende:
Deze valt wel te pruimen. Maar WT heeft betere.
Caged, Stand My Ground en Mother Earth zijn m'n favorietenquote:Op woensdag 27 december 2017 21:47 schreef ShinyStar het volgende:
Deze valt wel te pruimen. Maar WT heeft betere.
Lied schijnt ook populair te zijn bij de PVVquote:Op woensdag 27 december 2017 21:47 schreef BillDauterive het volgende:
Mooi lied hoor, maar ik ben nog aan het nagenieten van Vluchten Kan Niet Meer
Restless en Candlesquote:Op woensdag 27 december 2017 21:48 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Caged, Stand My Ground en Mother Earth zijn m'n favorieten
Als ze dit in de Stemweek doet, dan ontkurken wij de champagne bij Mother Earthquote:Op woensdag 27 december 2017 21:48 schreef Cee het volgende:
[..]
Zo, da's op het nippertje!
Vind Within Temptation echt 80x niks maar dit had ze dan ook weer niet verdiend.
Restlessquote:
Dat lied met die zanger die later als vrouw verder ging... ik ben even kwijt wie het was maar dat was ook een lekker liedquote:Op woensdag 27 december 2017 21:48 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Caged, Stand My Ground en Mother Earth zijn m'n favorieten
*vinkquote:
Man UTD Legendquote:
quote:Op woensdag 27 december 2017 21:49 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Als ze dit in de Stemweek doet, dan ontkurken wij de champagne bij Mother Earth
Weet nog wel toen die net uit kwam. Was wel een van de eerste rock/metal nummers die ik heel tof vond.quote:Op woensdag 27 december 2017 21:48 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Ice Queen komt gelukkig later nog
Mijn favoriete nummer uit de Top 2000. Zolang New Born van Muse er niet in staat iig.
Cailtyn Jennerquote:Op woensdag 27 december 2017 21:49 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat lied met die zanger die later als vrouw verder ging... ik ben even kwijt wie het was maar dat was ook een lekker lied
Keith Caputo. What Have You Done.quote:Op woensdag 27 december 2017 21:49 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat lied met die zanger die later als vrouw verder ging... ik ben even kwijt wie het was maar dat was ook een lekker lied
Keith Caputo? (nu Mina blijkbaar)quote:Op woensdag 27 december 2017 21:49 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Keith Caputo?quote:Op woensdag 27 december 2017 21:49 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Idd! Ik ook. Ik luisterde toen alleen maar trance zo ongeveer. Jij alleen maar hiphop tochquote:Op woensdag 27 december 2017 21:50 schreef ShinyStar het volgende:
[..]
Weet nog wel toen die net uit kwam. Was wel een van de eerste rock/metal nummers die ik heel tof vond.
quote:
Nee, Blue Suede Shoes. En Black Velvet. En dan gooi er ook maar Walk the Line achter.quote:Op woensdag 27 december 2017 21:51 schreef TheVulture het volgende:
Walking in Memphis, we moeten nog eens proberen om dit en New Shoes achter elkaar te krijgen in de lijst
Komt ie uit Zeeland?quote:Op woensdag 27 december 2017 21:51 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Keith Caputo had buren van Symph en Doedezemaar kunnen zijn
Nee Heerhugowaardquote:
These boots are made for walkingquote:Op woensdag 27 december 2017 21:51 schreef TheVulture het volgende:
Walking in Memphis, we moeten nog eens proberen om dit en New Shoes achter elkaar te krijgen in de lijst
are you ready boobs?quote:
Ik vind eigenlijk dat, als ze dan toch manipuleren, ze vaker dit soort grappen moeten uithalen.quote:Op woensdag 27 december 2017 21:51 schreef TheVulture het volgende:
Terwijl ze daar ook gewoon OV hebbenquote:Op woensdag 27 december 2017 21:53 schreef MielMonteur het volgende:
Lopen in Memphis is ook zo'n plaat die eigenlijk niks waard is eh
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |