Dat is geen grapje maar touret.quote:Op woensdag 27 december 2017 21:08 schreef Kyran het volgende:
Ik word misselijk van die Stasse en zijn "grapjes". De laatste 27 december 2017 ooit ... bla bla bla
Ik denk dat jij een verkeerd beeld hebt van huisvrouwend Nederland.quote:Op woensdag 27 december 2017 21:08 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Laat Og3ne erbuiten
Valt me nog mee dat dat niet in de lijst terecht is gekomen, ik had heel huisvrouwend Nederland wel zien stemmen op Lights and Shadows
Tsja als je dat het gehele jaar 4 avonden per week doet, gaat dat wennen hequote:Op woensdag 27 december 2017 21:08 schreef Kyran het volgende:
Ik word misselijk van die Stasse en zijn "grapjes". De laatste 27 december 2017 ooit ... bla bla bla
Gelukkig niet zeg. Ik heb rond het ESF genoeg van die zelfgenoegzame blikken in hun ogen gezien.quote:Op woensdag 27 december 2017 21:08 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Laat Og3ne erbuiten
Valt me nog mee dat dat niet in de lijst terecht is gekomen, ik had heel huisvrouwend Nederland wel zien stemmen op Lights and Shadows
Good for her!quote:Op woensdag 27 december 2017 21:09 schreef djenneke het volgende:
Stasse is mijn moeders lievelings dj van radio 2
Koning eenoog.quote:Op woensdag 27 december 2017 21:09 schreef djenneke het volgende:
laatste der mohikanen he, net als Venema bij 3fmquote:Op woensdag 27 december 2017 21:09 schreef djenneke het volgende:
Ik was helemaal vergeten dat dit van ELO wasquote:
Ik heb hem ook helemaal gemist. Jammer jammer jammer.quote:Op woensdag 27 december 2017 21:09 schreef Dagoduck het volgende:
Awh, heb ik nou Wit Licht gemist? Wat erg...
Dat.quote:
Hoop dat ie nu eens de radioring wintquote:
Nietes, hij mag zich verheugen op mijn moeders lievelings-dj-ding-schapquote:
daarom staat ie dus ook te laag.quote:
#metooquote:Op woensdag 27 december 2017 21:11 schreef TheVulture het volgende:
Die grijze baas in het café wilde zoenen maar zijn vrouw trok terug
quote:Op woensdag 27 december 2017 21:11 schreef djenneke het volgende:
[..]
Nietes, hij mag zich verheugen op mijn moeders lievelings-dj-ding-schap
Staan er ook 4 keer in.quote:
Here is the news heb ik een jaar of 8 als vrije keuze ingestuurd, maar helaas.quote:Op woensdag 27 december 2017 21:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zonde dat Turn to Stone er niet meer in staat en dat Here is the News er nooit in heeft gestaan
Tsja de VPRO heeft geen zendtijd op Radio 2 hequote:Op woensdag 27 december 2017 21:13 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Here is the news heb ik een jaar of 8 als vrije keuze ingestuurd, maar helaas.
Piet Veerman?quote:Op woensdag 27 december 2017 21:13 schreef Kyran het volgende:
Straks de enige echte godin van NL muziek
Klopt. Maar ja bijna 9 jaar en gaat normaal rond half 9 naar bed. In de vakantie mag het iets later.quote:Op woensdag 27 december 2017 21:07 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Dat ging vroeger zeker een uur eerder.
Truste, Lennon!
Claudia zo ver weggezakt dit jaar?quote:Op woensdag 27 december 2017 21:13 schreef Kyran het volgende:
Straks de enige echte godin van NL muziek(wereld)
eens!quote:Op woensdag 27 december 2017 21:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zonde dat Turn to Stone er niet meer in staat en dat Here is the News er nooit in heeft gestaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |