Schism heeft meer bekendheid denk ik en kan er dus sneller in komen?quote:Op woensdag 27 december 2017 21:30 schreef Kyran het volgende:
[..]
Volgend jaar eens proberen? Parabol en Parabola, maar moeten we wel even mikken dat ze achterelkaar komen
#metooquote:Op woensdag 27 december 2017 21:29 schreef Dagoduck het volgende:
Oh en Tool moet er nog in natuurlijk.
Het volgende nummer luidt de ommekeer in! Even volhouden!quote:Op woensdag 27 december 2017 21:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
als je lekker wakker wilde blijven is dit niet het beste blokje
Veel van zijn recentere werk is gewoon prima luisterbaar, maar deze was dat niet. Zeiknummer.quote:Op woensdag 27 december 2017 21:29 schreef DecoAoreste het volgende:
Dit was van toen het ineens salonfähig was om Bieber goed te vinden. Daardoor zijn sommige mensen iets te ver doorgeslagen en gaan ze doen alsof dit soort rommel toch heus luisterbaar is.
(Sorry is, zoals eerder gezegd, wel ietsjes beter)
nja dit is wel een mooi liedje maar deze moet effe opgevolgd worden door een metalnummertje ofzoquote:Op woensdag 27 december 2017 21:31 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Het volgende nummer luidt de ommekeer in! Even volhouden!
quote:Op woensdag 27 december 2017 21:31 schreef Ferdo het volgende:
Weinig mensen zullen zeggen: "We willen Justin de lijst, maar Joni"
Vanochtend tussen 06.00 en 07.30 was het ook best rustig.quote:Op woensdag 27 december 2017 21:32 schreef PippenScottie het volgende:
Vorig jaar was het af en toe nog wel eens rustig in dit topic. Volgens mij.
quote:
Ik vind het nu relatief rustig eigenlijk. Half uur per topic is best een doenlijk tempo (itt 20 minuten per topic, da's anderhalf keer zo snel)quote:Op woensdag 27 december 2017 21:32 schreef PippenScottie het volgende:
Wat doet Neil op het podium met Mister Ed?quote:
rendementen uit het verleden, bieden geen garantie voor de toekomst....quote:Op woensdag 27 december 2017 21:32 schreef PippenScottie het volgende:
heerlijk dit tempo.quote:Op woensdag 27 december 2017 21:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind het nu relatief rustig eigenlijk. Half uur per topic is best een doenlijk tempo (itt 20 minuten per topic, da's anderhalf keer zo snel)
quote:Op woensdag 27 december 2017 21:33 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Wat doet Neil op het podium met Mister Ed?
Ja, het is op de rustige momenten onverklaarbaar druk.quote:Op woensdag 27 december 2017 21:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind het nu relatief rustig eigenlijk. Half uur per topic is best een doenlijk tempo (itt 20 minuten per topic, da's anderhalf keer zo snel)
Nu ook.quote:Op woensdag 27 december 2017 21:32 schreef PippenScottie het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |