Dacht ik ook meteen aanquote:Op woensdag 27 december 2017 20:05 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Geen Cis/Des, verhoogde C/verlaagde D in de muziek?
Qua strijden tegen kanker, bedoel ik.quote:
Heus niet allesquote:Op woensdag 27 december 2017 20:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nee, ik onthou echt alles. Ook wie pokemon nummer 225 is of wie er 8 jaar geleden in de goal stond bij Ajax.
Gewoon radio aan plus TV op mute zoals ik het doequote:Op woensdag 27 december 2017 20:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
straks Barney en MvG, dan toch maar effe wel naar boven
Rhyhorn evolueert wel echt op level 42, dat heb ik net opgezocht.quote:Op woensdag 27 december 2017 20:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nee, ik onthou echt alles. Ook wie pokemon nummer 225 is of wie er 8 jaar geleden in de goal stond bij Ajax.
ja ik snapte m later wel idd.quote:Op woensdag 27 december 2017 20:07 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Qua strijden tegen kanker, bedoel ik.
Listen to your dart.quote:Op woensdag 27 december 2017 20:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
straks Barney en MvG, dan toch maar effe wel naar boven
Moet toch zeggen dat mijn favo van de originele 151 nog steeds Dragonite isquote:Op woensdag 27 december 2017 20:07 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Rhyhorn evolueert wel echt op level 42, dat heb ik net opgezocht.
quote:
Luister toch liever naar Roxettequote:Op woensdag 27 december 2017 20:09 schreef Dagoduck het volgende:
We moeten wel veel luisteren hč? Net al Beyoncé..
Nu alleen maar naar je hart. Niet naar Beyoncé. Dat scheeltquote:Op woensdag 27 december 2017 20:09 schreef Dagoduck het volgende:
Muziek met kreten als make some nohoise zijn inderdaad minder vaak klassiekers.quote:Op woensdag 27 december 2017 20:09 schreef Dagoduck het volgende:
ik ook. alhoewel ik Freedom van Beyoncé wel tof vindquote:Op woensdag 27 december 2017 20:09 schreef Isorden het volgende:
[..]
Luister toch liever naar Roxette
Ik vind het origineel van William Wallace beterquote:Op woensdag 27 december 2017 20:10 schreef peaceman het volgende:
[..]
ik ook. alhoewel ik Freedom van Beyoncé wel tof vind
Het vliegt voorbij.quote:
Ik zie wat je bedoeld ja...quote:Op woensdag 27 december 2017 20:11 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik zie dat er vanavond nog een nummertje aankomt wat Bugno en Mex leuk vinden.
ohmygod.quote:Op woensdag 27 december 2017 20:10 schreef Fred_B het volgende:
Het origineel van Critical Mass is beter.
Kan hij de deur in het slot horen vallen: KEDENG KEDENG.quote:Op woensdag 27 december 2017 20:10 schreef djenneke het volgende:
Ik wil Guus de Weg wel wijzen. Naar iets met een groot slot erop. De sleutel kan weg.
Hij kan ook gewoon zijn muil houden en het goede voorbeeld geven aan Blofquote:Op woensdag 27 december 2017 20:11 schreef Dagoduck het volgende:
''De top2000 is soms net een navigatiesysteem voor je hart en het doolhof door je hoofd."
Die Stasse kan wel teksten voor BLØF gaan schrijven.
Jaquote:
ik verdenk hem er van dat hij dat ook doetquote:Op woensdag 27 december 2017 20:11 schreef Dagoduck het volgende:
''De top2000 is soms net een navigatiesysteem voor je hart en het doolhof door je hoofd."
Die Stasse kan wel teksten voor BLØF gaan schrijven.
Ik ben Elvis-fan maar het nummer waar ik op heb gestemd staat er niet (nooit) in.quote:Op woensdag 27 december 2017 20:10 schreef Zorro het volgende:
Leuk hoor, maar Elvis heeft toch wel genoeg betere nummers
Ja die heb ik dus nooit gebruikt, daarom.quote:Op woensdag 27 december 2017 20:07 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Rhyhorn evolueert wel echt op level 42, dat heb ik net opgezocht.
soms ook wel handigquote:
Eens.quote:Op woensdag 27 december 2017 20:10 schreef Zorro het volgende:
Leuk hoor, maar Elvis heeft toch wel genoeg betere nummers
Iets moois dat van Guus Meeuwis?quote:Op woensdag 27 december 2017 20:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mindere van Elvis net.
Nu wel een mooie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |