Dacht ik ook meteen aanquote:Op woensdag 27 december 2017 20:05 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Geen Cis/Des, verhoogde C/verlaagde D in de muziek?
Qua strijden tegen kanker, bedoel ik.quote:
Heus niet allesquote:Op woensdag 27 december 2017 20:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nee, ik onthou echt alles. Ook wie pokemon nummer 225 is of wie er 8 jaar geleden in de goal stond bij Ajax.
Gewoon radio aan plus TV op mute zoals ik het doequote:Op woensdag 27 december 2017 20:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
straks Barney en MvG, dan toch maar effe wel naar boven
Rhyhorn evolueert wel echt op level 42, dat heb ik net opgezocht.quote:Op woensdag 27 december 2017 20:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nee, ik onthou echt alles. Ook wie pokemon nummer 225 is of wie er 8 jaar geleden in de goal stond bij Ajax.
ja ik snapte m later wel idd.quote:Op woensdag 27 december 2017 20:07 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Qua strijden tegen kanker, bedoel ik.
Listen to your dart.quote:Op woensdag 27 december 2017 20:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
straks Barney en MvG, dan toch maar effe wel naar boven
Moet toch zeggen dat mijn favo van de originele 151 nog steeds Dragonite isquote:Op woensdag 27 december 2017 20:07 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Rhyhorn evolueert wel echt op level 42, dat heb ik net opgezocht.
quote:
Luister toch liever naar Roxettequote:Op woensdag 27 december 2017 20:09 schreef Dagoduck het volgende:
We moeten wel veel luisteren hè? Net al Beyoncé..
Nu alleen maar naar je hart. Niet naar Beyoncé. Dat scheeltquote:Op woensdag 27 december 2017 20:09 schreef Dagoduck het volgende:
Muziek met kreten als make some nohoise zijn inderdaad minder vaak klassiekers.quote:Op woensdag 27 december 2017 20:09 schreef Dagoduck het volgende:
ik ook. alhoewel ik Freedom van Beyoncé wel tof vindquote:Op woensdag 27 december 2017 20:09 schreef Isorden het volgende:
[..]
Luister toch liever naar Roxette
Ik vind het origineel van William Wallace beterquote:Op woensdag 27 december 2017 20:10 schreef peaceman het volgende:
[..]
ik ook. alhoewel ik Freedom van Beyoncé wel tof vind
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |