#positive thinkingquote:Op woensdag 27 december 2017 19:53 schreef djenneke het volgende:
[..]
Dat is wel droevig ja. Maar het kan allemaal nog veeeeel erger
same herequote:Op woensdag 27 december 2017 19:58 schreef JaneDoe het volgende:
heb de gorki adoratie nooit begrepen
Ik eigenlijk ook niet. Het is geen slecht lied, maar ook niet zo speciaal als dat de meeste mensen hier zeggen.quote:Op woensdag 27 december 2017 19:58 schreef JaneDoe het volgende:
Normaalquote:Op woensdag 27 december 2017 19:59 schreef Scorpion_17 het volgende:
Jaaaa zometeen mijn absolute hoogtepunt deze Top 2000. Ik zit er alvast klaar voor![]()
doekje klaar liggen?quote:Op woensdag 27 december 2017 19:59 schreef Scorpion_17 het volgende:
Jaaaa zometeen mijn absolute hoogtepunt deze Top 2000. Ik zit er alvast klaar voor![]()
Die kon je niet liggen, begrijpelijk.quote:Op woensdag 27 december 2017 19:59 schreef Dagoduck het volgende:
Ik heb nog een hitzone best of 2005 gekocht toendertijd omdat DHT - Listen to your heart erop stond.
Als je het maar niet erg vindt dat ik hem eerst even op Roxette.quote:Op woensdag 27 december 2017 19:59 schreef Scorpion_17 het volgende:
De Guus Meeuwis fans stromen al weer toe.quote:Op woensdag 27 december 2017 19:59 schreef Scorpion_17 het volgende:
dat het in de top 2000 staat, nou vooruit... maar verder? plek 1879 was ook prima geweest.quote:Op woensdag 27 december 2017 19:59 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik eigenlijk ook niet. Het is geen slecht lied, maar ook niet zo speciaal als dat de meeste mensen hier zeggen.
Ik ken CEE amper.quote:Op woensdag 27 december 2017 20:00 schreef PippenScottie het volgende:
Dat was leuk, maar nu moet ik maar eens even mijn huiswerk gaan maken.
Is er iemand goed in C# ?
Ik ook niet echt maar de referentie naar Elvis vind ik wel mooi.quote:Op woensdag 27 december 2017 19:58 schreef JaneDoe het volgende:
Nee ik ben meer van R.quote:Op woensdag 27 december 2017 20:00 schreef PippenScottie het volgende:
Ja genoeg mensen.quote:Op woensdag 27 december 2017 20:00 schreef PippenScottie het volgende:
Wel geinig om te zien wat daar op staat, allemaal nummers uit mijn jeugd die ik alweer was vergetenquote:Op woensdag 27 december 2017 20:00 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Die kon je niet liggen, begrijpelijk.
Veel geluisterd nadat he-who-must-not-be-named de Amerikaanse verkiezingen had gewonnen.quote:Op woensdag 27 december 2017 20:00 schreef MTheBassman het volgende:
Going to a town ben ik ook helemaal vergeten. Heb ik altijd een heel mooi nummertje gevonden
Nadeel dat ik morgen moet werken: ik mis minimaal 8 uur van de lijst en Annemieke d'r shift.quote:Op woensdag 27 december 2017 20:00 schreef SureD1 het volgende:
[..]
Op de laatste 27 december 2017 van je leven!
Ben jij stiekem Gerard Ekdom?quote:Op woensdag 27 december 2017 20:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als je het maar niet erg vindt dat ik hem eerst even op Roxette.
Ik zou ze bijna allemaal zo mee kunnen zingenquote:Op woensdag 27 december 2017 20:01 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Wel geinig om te zien wat daar op staat, allemaal nummers uit mijn jeugd die ik alweer was vergeten![]()
[ afbeelding ]
Succes!quote:Op woensdag 27 december 2017 20:00 schreef PippenScottie het volgende:
We zijn hier allemaal een beetje Gerard Ekdom.quote:
Je zou es moeten weten Fred ;-)quote:Op woensdag 27 december 2017 20:00 schreef Fred_B het volgende:
[..]
De Guus Meeuwis fans stromen al weer toe.
Iets met programmeren, lijkt me....quote:
quote:Op woensdag 27 december 2017 20:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als je het maar niet erg vindt dat ik hem eerst even op Roxette.
Je zou t soms denken he.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |