Ik weet niet hoor maar het ziet eruit alsof het ook ergens anders voor kan worden gebruikt (ook handig voor je vriendin trouwens!).quote:Op donderdag 28 december 2017 19:38 schreef OuwePers het volgende:
Ik zou graag deze in de aanbieding willen zien:
https://www.gearbest.com/skin-care/pp_362914.html
Dit is precies wat mijn vriendin nodig heeft, altijd dat gedoe met make-up remover pads etcetc
Eindelijk een 'dedicated' instrument hiervoor! Veel vrouwen zouden dit graag zien bij hun wastafel.
Hoop maar niet dat ze zich verwartquote:Op donderdag 28 december 2017 20:23 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik weet niet hoor maar het ziet eruit alsof het ook ergens anders voor kan worden gebruikt (ook handig voor je vriendin trouwens!).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als tip: maak een verzendmethode beschikbaar waarmee echt gegarandeerd wordt dat er geen extra douane kosten in rekening wordt gebracht. Nu is er Priority Line, maar dat is helaas geen garantie. Als zo'n verzendmethode beschikbaar is, zal ik ook meer duurdere producten bij jullie kopen.
VERWIJDER DIT ACCOUNT
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |