kweetnietquote:Op woensdag 27 december 2017 19:41 schreef JaneDoe het volgende:
wat is er zo geweldig aan deze meneer?
Mijn vader is er gek op. En ik op mijn vaderquote:Op woensdag 27 december 2017 19:41 schreef JaneDoe het volgende:
Één van de beste gitaristen nog in leven.quote:Op woensdag 27 december 2017 19:41 schreef JaneDoe het volgende:
Nu zit hij er warmpjes bij naast zijn Dru-kachel waarschijnlijk.quote:Op woensdag 27 december 2017 19:41 schreef Cee het volgende:
Vorig jaar was dat concert van hem een van de reclames waar je mee werd doodgegooid.
Teringduur die concerten.quote:Op woensdag 27 december 2017 19:41 schreef Cee het volgende:
Vorig jaar was dat concert van hem een van de reclames waar je mee werd doodgegooid.
quote:Op woensdag 27 december 2017 19:42 schreef BillDauterive het volgende:
Joe Bonnamassa vind ik helemaal niets.
quote:Op woensdag 27 december 2017 19:42 schreef SureD1 het volgende:
JB zijn huis zit volgestauwd met massa’s gitaren en versterkers uit de fifties...
Veel plezierquote:Op woensdag 27 december 2017 19:43 schreef Hamlapjes het volgende:
Ik moet even een verjaardag vieren. Tot later vanavond!
quote:Op woensdag 27 december 2017 19:40 schreef Rottdog het volgende:
Dust Bowl .... drumlessen dochter 🙃🙃🙃🙃
Lekker weer Mex! Topper!quote:Op woensdag 27 december 2017 19:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
waar Joe Bonamassa stopt gaat Eddie Vedder
Niet eens een Black Beauty. Prutsverzameling.quote:
Mooiquote:Op woensdag 27 december 2017 19:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
veder?quote:Op woensdag 27 december 2017 19:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
*vinktquote:Op woensdag 27 december 2017 19:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
Veel plezierquote:Op woensdag 27 december 2017 19:43 schreef Hamlapjes het volgende:
Ik moet even een verjaardag vieren. Tot later vanavond!
Hij heeft een stuk of zeven ‘bursts’, gibson les paul standards uit 1959, die ongeveer een kwart miljoen per stuk doen...quote:
quote:Op woensdag 27 december 2017 19:45 schreef Rottdog het volgende:
[..]![]()
Had hier wel een bepaalt iemand verwacht 😂
vandaag is niet fantastisch neequote:Op woensdag 27 december 2017 19:46 schreef asco het volgende:
Toch was de muziek gisteren in het algemeen leuker.
Maar das logisch.
Meest simpele verklaring: Premier League genereert dusdanig veel inkomsten dat ploegen met gemak 50 miljoen euro af kunnen slaan. Dan krijg je dit soort idioterie en inflatie.quote:Op woensdag 27 december 2017 19:37 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Wel als het voor Virgil van Dijk wordt betaald.
Die met 25 artiesten?quote:Op woensdag 27 december 2017 19:46 schreef peaceman het volgende:
Mexicano kun je die bingokaart nog een keer posten?
heb je er meerdere dan?quote:
Eens.quote:Op woensdag 27 december 2017 19:46 schreef MTheBassman het volgende:
Ik vind dit niet hun sterkste plaat. Ik had liever Even Flow gehoord
Of Given to flyquote:Op woensdag 27 december 2017 19:46 schreef MTheBassman het volgende:
Ik vind dit niet hun sterkste plaat. Ik had liever Even Flow gehoord
Ja preciesquote:
Ik heb nog 1 vakje leeg, die van de special van de chef. En die gaat nog wel effe duren, want die hebben alleen Amigo en In Your Arms nog meen ik.quote:
Volgens mij hebben we ze bijna allemaal gehad. Alleen De Special en Pharell nog niet?quote:
Bij mij doet tie het niet.quote:Op woensdag 27 december 2017 19:48 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Die kaart moeten we wel wat uitbreiden! Ik mis er een aantal.
Toch wel!quote:Op woensdag 27 december 2017 19:48 schreef Rottdog het volgende:
[..]
Die ook maar doelde meer op jou en peace 😍
Omdat ze geestelijk gehandicapt zijn.quote:Op woensdag 27 december 2017 19:47 schreef Ajacied422 het volgende:
Waarom stemmen mensen op muziek van Jeroen van Koningsbrugge?
quote:Op woensdag 27 december 2017 19:48 schreef Rottdog het volgende:
[..]
Die ook maar doelde meer op jou en peace 😍
Sing van Ed Sheeran heb ik gehoordquote:Op woensdag 27 december 2017 19:49 schreef peaceman het volgende:
[..]
Volgens mij hebben we ze bijna allemaal gehad. Alleen De Special en Pharell nog niet?
Komt nog wel als Heppie langskomtquote:Op woensdag 27 december 2017 19:49 schreef peaceman het volgende:
[..]
Volgens mij hebben we ze bijna allemaal gehad. Alleen De Special en Pharell nog niet?
Er zou ook een kaart moeten zijn met elke band met ook daadwerkelijk het woord band in de naamquote:Op woensdag 27 december 2017 19:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb nog 1 vakje leeg, die van de special van de chef. En die gaat nog wel effe duren, want die hebben alleen Amigo en In Your Arms nog meen ik.
Heppie en Heppie?quote:Op woensdag 27 december 2017 19:49 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Komt nog wel als Heppie langskomt
dat nummer word ik echt zwaar depressief vanquote:Op woensdag 27 december 2017 19:49 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Die komt morgen overdag heb ik me laten vertellenquote:Op woensdag 27 december 2017 19:50 schreef PippenScottie het volgende:
Is Hello van Lionel Ritchie eigenlijk al geweest?
Over bingokaarten gesproken...
Duh.quote:
en slechte plaatjesquote:Op woensdag 27 december 2017 19:50 schreef PippenScottie het volgende:
Dat zijn oudere vrouwen denk ik...quote:Op woensdag 27 december 2017 19:47 schreef Ajacied422 het volgende:
Waarom stemmen mensen op muziek van Jeroen van Koningsbrugge?
That's Mie in the corner, komt ook nog.quote:Op woensdag 27 december 2017 19:50 schreef PippenScottie het volgende:
heppie luis?quote:Op woensdag 27 december 2017 19:49 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 27 december 2017 19:50 schreef PippenScottie het volgende:
Zeer knap dat dat nummer juist tegendraads werkt he?quote:Op woensdag 27 december 2017 19:50 schreef peaceman het volgende:
[..]
dat nummer word ik echt zwaar depressief van
Die heb ik gisteren nog wel genoemd.quote:Op woensdag 27 december 2017 19:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb nog 1 vakje leeg, die van de special van de chef. En die gaat nog wel effe duren, want die hebben alleen Amigo en In Your Arms nog meen ik.
Ik moest er ook even mijn DNS voor aanpassen maar ik zie hem nuquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |