Komt nog wel als Heppie langskomtquote:Op woensdag 27 december 2017 19:49 schreef peaceman het volgende:
[..]
Volgens mij hebben we ze bijna allemaal gehad. Alleen De Special en Pharell nog niet?
Er zou ook een kaart moeten zijn met elke band met ook daadwerkelijk het woord band in de naamquote:Op woensdag 27 december 2017 19:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb nog 1 vakje leeg, die van de special van de chef. En die gaat nog wel effe duren, want die hebben alleen Amigo en In Your Arms nog meen ik.
Heppie en Heppie?quote:Op woensdag 27 december 2017 19:49 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Komt nog wel als Heppie langskomt
dat nummer word ik echt zwaar depressief vanquote:Op woensdag 27 december 2017 19:49 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Die komt morgen overdag heb ik me laten vertellenquote:Op woensdag 27 december 2017 19:50 schreef PippenScottie het volgende:
Is Hello van Lionel Ritchie eigenlijk al geweest?
Over bingokaarten gesproken...
Duh.quote:
en slechte plaatjesquote:Op woensdag 27 december 2017 19:50 schreef PippenScottie het volgende:
Dat zijn oudere vrouwen denk ik...quote:Op woensdag 27 december 2017 19:47 schreef Ajacied422 het volgende:
Waarom stemmen mensen op muziek van Jeroen van Koningsbrugge?
That's Mie in the corner, komt ook nog.quote:Op woensdag 27 december 2017 19:50 schreef PippenScottie het volgende:
heppie luis?quote:Op woensdag 27 december 2017 19:49 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 27 december 2017 19:50 schreef PippenScottie het volgende:
Zeer knap dat dat nummer juist tegendraads werkt he?quote:Op woensdag 27 december 2017 19:50 schreef peaceman het volgende:
[..]
dat nummer word ik echt zwaar depressief van
Die heb ik gisteren nog wel genoemd.quote:Op woensdag 27 december 2017 19:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb nog 1 vakje leeg, die van de special van de chef. En die gaat nog wel effe duren, want die hebben alleen Amigo en In Your Arms nog meen ik.
Ik moest er ook even mijn DNS voor aanpassen maar ik zie hem nuquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |