quote:Op woensdag 27 december 2017 17:48 schreef djenneke het volgende:
[..]
Wat heb je gedaan?Hij heeft denk in Annemiek proberen te palen... of op z'n minst 2nd base geprobeerdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Haters can be so lame and vicious
Hating on me because I'm ambitious
They sound like they need lots of love, lots of love
That's why I'm sending them hugs and kisses
Tot je ze uit gaat printen. Ben ik nog wel van plan, al mijn posts uitprinten.quote:Op woensdag 27 december 2017 17:49 schreef OscarMopperkont het volgende:
279 posts maar volgens die stats....
Das echt weinig
quote:Op woensdag 27 december 2017 17:45 schreef _Hestia_ het volgende:
"Cry baby", heel toepasselijk nu.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sterkte!
Eetsequote:Op woensdag 27 december 2017 17:49 schreef Doedezemaar het volgende:
Ah, daar is mijn avondeten. Tot ooit!
Waarom moeten we lief zijn voor Hestia?quote:Op woensdag 27 december 2017 17:49 schreef peaceman het volgende:
[..]
zo zijn we hier allemaal wel. Zelfs Oscar.
quote:Op woensdag 27 december 2017 17:45 schreef _Hestia_ het volgende:
"Cry baby", heel toepasselijk nu.SterkteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."
Ik dacht wel aan een ontmaagding of ietsquote:Op woensdag 27 december 2017 17:49 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Hij heeft denk in Annemiek proberen te palen... of op z'n minst 2nd base geprobeerd
arm oerwoud!quote:Op woensdag 27 december 2017 17:49 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Tot je ze uit gaat printen. Ben ik nog wel van plan, al mijn posts uitprinten.
ik ben meer van je gewendquote:Op woensdag 27 december 2017 17:49 schreef OscarMopperkont het volgende:
279 posts maar volgens die stats....
Das echt weinig
Ja ik ben ook benieuwdquote:Op woensdag 27 december 2017 17:49 schreef Evertjan het volgende:
[..]
wat gebeurt daar op de wachtplaats?
Veel kwaliteit zal het niet zijn... maar altijd wel beter dan 50 Shadesquote:Op woensdag 27 december 2017 17:49 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Tot je ze uit gaat printen. Ben ik nog wel van plan, al mijn posts uitprinten.
ja zeg, lees eens posts van anderenquote:Op woensdag 27 december 2017 17:50 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Waarom moeten we lief zijn voor Hestia?
49ste met 98 postsquote:Op woensdag 27 december 2017 17:42 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
https://www.thuisserver.n(...)cabjdg&tab=tab_table
Schaatsenquote:Op woensdag 27 december 2017 17:50 schreef hhh38 het volgende:
Zometeen kijken hoe ik dit kan combineren met schaatsen kijken.
Technologisch geen probleem, maar zonder geluid is wel minder
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |