quote:Op woensdag 27 december 2017 17:45 schreef _Hestia_ het volgende:
"Cry baby", heel toepasselijk nu.Oef... das minder...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sterkte ermee
"Kip, het meest veelzijdige stukje kaars, vet!"
sterkte meid! Hopelijk kunnen we je wat afleiden met wat onzin...quote:Op woensdag 27 december 2017 17:47 schreef _Hestia_ het volgende:
[..]
Ja en er waren al 2 andere dingen in de familie de nogal heftig zijn, dus beetje veel allemaal bij elkaar.
Dankjulliewel
"Cry baby", heel toepasselijk nu.Ach jeetje, sterkte jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.
"Cry baby", heel toepasselijk nu.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sterkte!
Van 6 uur wachten word je vanzelf melig, I guess?quote:Op woensdag 27 december 2017 17:47 schreef ArnieAlberts het volgende:
Serieus, ik ga iets schokkends zeggen;
Dat café is niet leuk, maar op de wachtplaats gebeurt het.
dan heb je ook wel even wat beters te doen dan hier rondhangen neem ik aan, al kan het misschien ook heel even de zinnen verzetten natuurlijkquote:Op woensdag 27 december 2017 17:47 schreef _Hestia_ het volgende:
[..]
Ja en er waren al 2 andere dingen in de familie de nogal heftig zijn, dus beetje veel allemaal bij elkaar.
Dankjulliewel
1e is open deur, 2e gelukkig maar!quote:Op woensdag 27 december 2017 17:47 schreef ArnieAlberts het volgende:
Dat is ook wel zo, geeft misschien juist ook wel wat leuke afleiding.quote:Op woensdag 27 december 2017 17:48 schreef peaceman het volgende:
[..]
sterkte meid! Hopelijk kunnen we je wat afleiden met wat onzin...
Wat heb je gedaan?quote:Op woensdag 27 december 2017 17:47 schreef ArnieAlberts het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm just a Soul whose Intentions are Good
Gewoon waar kinderen bij zijn?quote:Op woensdag 27 december 2017 17:47 schreef ArnieAlberts het volgende:
wat gebeurt daar op de wachtplaats?quote:Op woensdag 27 december 2017 17:47 schreef ArnieAlberts het volgende:
Ja schaam jequote:Op woensdag 27 december 2017 17:49 schreef OscarMopperkont het volgende:
279 posts maar volgens die stats....
Das echt weinig
zo zijn we hier allemaal wel. Zelfs Oscar.quote:Op woensdag 27 december 2017 17:48 schreef _Hestia_ het volgende:
[..]
Dat is ook wel zo, geeft misschien juist ook wel wat leuke afleiding.
Thnx all jullie zijn lief
Eet smakelijkquote:Op woensdag 27 december 2017 17:49 schreef Doedezemaar het volgende:
Ah, daar is mijn avondeten. Tot ooit!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |