Sowieso zou ik niet op je mobiel gaan tijdens het rijden?quote:Op woensdag 27 december 2017 17:16 schreef PippenScottie het volgende:
Vroeger postte ik nog weleens vanuit de auto, maar ik heb een paar weken geleden een boete van 240 euro gekregen.
Daar ben ik dus maar mee gestopt.
En de leden an sich zijn vast niet dusdanig bekend dat de inzet van de troefkaart heel veel verschil zou maken, vrees ik.quote:Op woensdag 27 december 2017 17:16 schreef Isorden het volgende:
Home on a monday en Forever Blue allebei al voor het 3e jaar op rij niet....
En ook voor It's a long way there is dit de laagste notering ooit
nouja als je in de file staat...quote:Op woensdag 27 december 2017 17:17 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Mensen die hun telefoon in de auto gebruiken.
Lul met vingers.
Dank voor deze essentiele infoquote:Op woensdag 27 december 2017 17:17 schreef peaceman het volgende:
Leuk weetje:
Dagoduck gaat hierna douchen
Ze Is Er Niet is dat natuurlijk.quote:Op woensdag 27 december 2017 17:17 schreef Fred_B het volgende:
Als Ze Er Niet Is is uiteraard de beste van De Dijk.
Dat is uiteraard Niemand in de Stadquote:Op woensdag 27 december 2017 17:17 schreef Fred_B het volgende:
Als Ze Er Niet Is is uiteraard de beste van De Dijk.
Misschien pak ik nog één nummertje mee.quote:Op woensdag 27 december 2017 17:17 schreef peaceman het volgende:
Leuk weetje:
Dagoduck gaat hierna douchen
hij weet dingen...quote:Op woensdag 27 december 2017 17:17 schreef laxus13 het volgende:
[..]
Dat is uiteraard Niemand in de Stad
Ook dan zou ik liever de doorstroming een beetje in de gaten houden in plaats van je schermpje.quote:Op woensdag 27 december 2017 17:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
nouja als je in de file staat...
dan klopt het nog steeds!quote:Op woensdag 27 december 2017 17:18 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Misschien pak ik nog één nummertje mee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |