Ik ga hem vrijdag weer live zien.quote:Op woensdag 27 december 2017 16:53 schreef Isorden het volgende:
Ook al is ie inmiddels 70....
Jan Akkerman![]()
![]()
![]()
Kan nog steeds een aardig mopje scheuren op die gitaar
Muziek heeft een bijzondere uitwerking op jouquote:Op woensdag 27 december 2017 16:52 schreef richolio het volgende:
Straks Tame Impala en Spinvis achter elkaar
Broekje uit
Nou ik vermaak me anders meer dan prima hier in het hoge Noordenquote:Op woensdag 27 december 2017 16:54 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Lol, zie net dat Zanger Rinus ook over Den Helder zingt
Carnaval met Rinus, dat is toch één groot feest
Van Den Bosch tot aan Den Helder, Je moet er zijn geweest
Broekje uit is gewoon een FOK! ding net als GENOTquote:Op woensdag 27 december 2017 16:54 schreef djenneke het volgende:
[..]
Muziek heeft een bijzondere uitwerking op jou
Nice, paar maanden terug nog live mogen aanschouwenquote:Op woensdag 27 december 2017 16:54 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik ga hem vrijdag weer live zien.
Nou, jij kreeg er net een droge doos van... bij hem dus blijkbaar het tegenovergesteldequote:Op woensdag 27 december 2017 16:54 schreef djenneke het volgende:
[..]
Muziek heeft een bijzondere uitwerking op jou
Jaja, dan tel je mee als stad.quote:Op woensdag 27 december 2017 16:54 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Lol, zie net dat Zanger Rinus ook over Den Helder zingt
Carnaval met Rinus, dat is toch één groot feest
Van Den Bosch tot aan Den Helder, Je moet er zijn geweest
quote:Op woensdag 27 december 2017 16:55 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Nou, jij kreeg er net een droge doos van... bij hem dus blijkbaar het tegenovergestelde
ook mooi jaquote:Op woensdag 27 december 2017 16:55 schreef MielMonteur het volgende:
Oeh, Violins and Tambourines beste Stereophonics trouwens
Ik ben niet zo vaak op FOK!quote:Op woensdag 27 december 2017 16:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Broekje uit is gewoon een FOK! ding net als GENOT
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |