de tuin der lustenquote:Op woensdag 27 december 2017 16:50 schreef OscarMopperkont het volgende:
Mensen die de culturele boodschap van dit nummer niet kennen_____!!!!!
Zoek eens op Jeroen Bosch op Google
Daar hoef ik niet op te googlen hoorquote:Op woensdag 27 december 2017 16:50 schreef OscarMopperkont het volgende:
Gewoon gezellige oerhollandse muziek.quote:Op woensdag 27 december 2017 16:50 schreef MielMonteur het volgende:
En dit is gewoon een goed nummer
1923 incomingquote:Op woensdag 27 december 2017 16:50 schreef MielMonteur het volgende:
Stond nog op een mp3speler van mijn broertje die ik op vakantie wel eens stal
Wat wil je als je een polonaise doet in zo'n klein hok?quote:Op woensdag 27 december 2017 16:50 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Die beelden van het café zijn ultiem cringegenot.
Nee, jij bent cultureel onderlegd. Ik heb het ook tegen hen die het NIET snappenquote:Op woensdag 27 december 2017 16:51 schreef djenneke het volgende:
[..]
Daar hoef ik niet op te googlen hoor
Met een Jeroen Bosch heb je iets goeds in handen.quote:Op woensdag 27 december 2017 16:50 schreef OscarMopperkont het volgende:
Een schilder uit de 15e eeuw? Nou nouquote:Op woensdag 27 december 2017 16:50 schreef OscarMopperkont het volgende:
Ja, je moet überhaupt geen polonaise doen. Dat overkomt mij alleen tijdens carnaval na een biertje of 89.quote:Op woensdag 27 december 2017 16:51 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Wat wil je als je een polonaise doet in zo'n klein hok?
Snel typen he? Anders kaapt iemand hem weerquote:Op woensdag 27 december 2017 16:51 schreef MielMonteur het volgende:
Trouwens de tekst heeft genoeg prima lyrics dat de TT origineler mocht hoor
en ik hou niet van carnaval, dus je snapt wat ik van dit liedje vind.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |