Ik ben naar Enschede gekomen om ontwikkelingswerk te gaan doen.quote:Op woensdag 27 december 2017 13:07 schreef Zorro het volgende:
[..]
Oh, dus jij weet eigenlijk gewoon niet beter? Dan kan je er niks aan doen, denk ik.
quote:Op woensdag 27 december 2017 13:08 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik ben naar Enschede gekomen om ontwikkelingswerk te gaan doen.
[..]
[..]
Definitely Maybe en Dig Out Your Soul zijn best lekkere albums.quote:Op woensdag 27 december 2017 13:08 schreef MTheBassman het volgende:
Zo, Blur klinkt opeens een stuk slapper
quote:Op woensdag 27 december 2017 13:08 schreef Mani89 het volgende:
Noel Gallagher told NME: "It was written in the middle of grunge," he explained, "and Nirvana had a tune called 'I Hate Myself And I Want To Die.' I was like, 'I'm not f--king having that,' Kids don't need to hear that nonsense. Here was a guy who had everything and was miserable about it. We had f--k all, and I still thought getting up in the morning was the greatest f--king ever."
leuk verhaal!quote:Op woensdag 27 december 2017 13:08 schreef Mani89 het volgende:
Noel Gallagher told NME: "It was written in the middle of grunge," he explained, "and Nirvana had a tune called 'I Hate Myself And I Want To Die.' I was like, 'I'm not f--king having that,' Kids don't need to hear that nonsense. Here was a guy who had everything and was miserable about it. We had f--k all, and I still thought getting up in the morning was the greatest f--king ever."
Ik the Masterplanquote:
Ach ja, we kennen de gemeente dan ook enkel en alleen falendquote:Op woensdag 27 december 2017 13:06 schreef _Hestia_ het volgende:
[..]
Ja, had de gemeente veel eerder moeten doen dan het eerst steeds afwijzen
Tijd om Dig Out Your Soul te gaan luisteren. Dan word je ook fan.quote:Op woensdag 27 december 2017 13:09 schreef DecoAoreste het volgende:
Oasis heeft ook echt 1 hit meerdere keren uitgebracht zeg
Beste Oasis nummerquote:
Nog op gestemd. Niet mogen baten helaas.quote:
quote:Op woensdag 27 december 2017 13:09 schreef Diaan73 het volgende:
peacema is helemaal niet lief tegen mij vandaag...![]()
![]()
Ja, en als Kensington en Coldplay en Blof het doen, dan vindt men het geweldigquote:Op woensdag 27 december 2017 13:09 schreef DecoAoreste het volgende:
Oasis heeft ook echt 1 hit meerdere keren uitgebracht zeg
Internet en radio verbod gevenquote:Op woensdag 27 december 2017 13:09 schreef Diaan73 het volgende:
peacema is helemaal niet lief tegen mij vandaag...![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |