Op gestemdquote:Op woensdag 27 december 2017 10:59 schreef Scorpion_17 het volgende:
The Blowers Daughter is een van mijn favoriete liedjes all time. Speciaal daarvoor opgestaan
kwart over zeven zondagmorgenquote:
Idem.quote:
Uberhaupt. De winkel is gewoon ruk. De hoogsegmenttactiek kan gewoon werken, zie Bijenkorf. Het winkelconcept is dus gewoon niet goed genoeg bij Hudsonsquote:Op woensdag 27 december 2017 10:59 schreef Bugno het volgende:
De marktonderzoeker van Hudson Bay mag een ander baantje zoeken denk ik
Robert ten Brinkquote:Op woensdag 27 december 2017 10:59 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Wie denken jullie dat er meer dochters had? Armand of Willie Nelson?
Die zijn zo weer weg uit Nederlandquote:Op woensdag 27 december 2017 10:59 schreef Bugno het volgende:
Dat is een kruising van V&D en Bijenkorf en het allebei net nietquote:Op woensdag 27 december 2017 10:59 schreef Bugno het volgende:
Spotify!! En radio2 valt best mee!quote:Op woensdag 27 december 2017 10:58 schreef ieniminimuis het volgende:
Maar mensen, hoe hebben jullie dit jaar overleefd met al die slechte muziek die dit jaar op de radio werd gedraaid?
Moggequote:
Ik heb het eigenlijk maar een paar keer gehoord, dus het zit nog niet zo vast in mijn geheugen, maar ik noteer alvast dat ik er volgend jaar op ga stemmen want het is zo godsgruwelijk mooi.quote:Op woensdag 27 december 2017 10:59 schreef Scorpion_17 het volgende:
The Blowers Daughter is een van mijn favoriete liedjes all time. Speciaal daarvoor opgestaan
dubbelquote:Op woensdag 27 december 2017 10:59 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Wie denken jullie dat er meer dochters had? Armand of Willie Nelson?
Check.quote:Op woensdag 27 december 2017 11:01 schreef ieniminimuis het volgende:
Damien Rice is dat die man die heel langzaam zingt enzo?
Je hebt m al gehoord in de versie van saybiaquote:Op woensdag 27 december 2017 11:01 schreef MTheBassman het volgende:
Ben nu wel heel benieuwd wat voor nummer Blower's Daughter ookalweer is
Dit is de levenquote:Op woensdag 27 december 2017 11:01 schreef Bugno het volgende:
"Supereasy"
Echt, hippe straataccentjes in reclames.
Ben benieuwd naar wat je ervan vindt!quote:Op woensdag 27 december 2017 11:01 schreef MTheBassman het volgende:
Ben nu wel heel benieuwd wat voor nummer Blower's Daughter ookalweer is
Nee, wel die man die heel gevoelig zingtquote:Op woensdag 27 december 2017 11:01 schreef ieniminimuis het volgende:
Damien Rice is dat die man die heel langzaam zingt enzo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |