Ethereum loopt idd vol, en dat is iets waar momenteel kei- en keihard aan gewerkt wordt. Maar itt waves willen ze geen consessies doen op het gebied van decentralisatie en veiligheid, wat het meteen een stuk lastiger maakt allemaal. Toch heeft Ethereum nu al het vermogen om meer transacties af te handelen dan elke andere blockchain bij elkaar opgeteld, dat is eigenlijk al een hele kunst op zich.quote:Op woensdag 27 december 2017 16:53 schreef ChickenMan het volgende:
[..]
Okay, maar stel dat het zo ver is, dan loopt die Ethereum blockchain toch helemaal vol? Dat zou dan toch een veel grotere last zijn dan bv cryptokitties? Vind het best interessant, zijn hier nog leuke artikelen over te lezen? Maar volgens mij proberen projecten als iExec het vollopen van de Ethereum blockchain te voorkomen met dit soort zaken https://iex.ec/
Maar dan is Solidity nog wel een concessie omdat ik denk dat het mass-adoption tegen gaat werken, aangezien er binnenkort projecten als Stratis en Lisk zijn die wel met veelgebruikte programmeertalen gaan werken.
is er iets gaande?quote:Op woensdag 27 december 2017 17:01 schreef JeSuisDroppie het volgende:
XVG instapmoment approaching fast
Al die vragen zijn al zo vaak voorbij gekomen...quote:Op woensdag 27 december 2017 17:03 schreef mtchel112 het volgende:
Binance een goede exchange? Hoe kun je bv. je doekoes naar je bank laten storten?
Alleen jammer dat veel coins alleen via eth of btc te exchangen zijn, ik had ooit een exchange waar alles om te wisselen van voor dollars, zie je gelijk hoeveel het waard is enzo.
Al deze vragen zijn al vaak zat voorbij gekomenquote:Op woensdag 27 december 2017 17:03 schreef mtchel112 het volgende:
Binance een goede exchange? Hoe kun je bv. je doekoes naar je bank laten storten?
Alleen jammer dat veel coins alleen via eth of btc te exchangen zijn, ik had ooit een exchange waar alles om te wisselen van voor dollars, zie je gelijk hoeveel het waard is enzo.
Fittie over de 15$ van McAfeequote:Op woensdag 27 december 2017 17:06 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
[..]
is er iets gaande?
Kunnen ze hem niet gewoon een nekschot geven :$quote:Op woensdag 27 december 2017 17:17 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Fittie over de 15$ van McAfee
Zo dan..quote:Op woensdag 27 december 2017 17:19 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
[..]
Kunnen ze hem niet gewoon een nekschot geven :$
Omdat de man bij 't grote publiek volgens mij alleen bekend is wegens z'n antivirus software en daarom wellicht nog enige autoriteit geniet.quote:
Ook niks mis mee inderdaad.quote:Op woensdag 27 december 2017 15:02 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Vergeet MOD niet
Een bedrijf met reeds een bestand product dat getest wordt en een heel groot probleem in de medische wereld gaat aanpakken.
Want het boeit iets wat iemand met autoriteit in zijn vrije tijd doet? Kan mij het verrekken dat hij zich in z'n bek laat schijten.quote:Op woensdag 27 december 2017 17:35 schreef Rechtsom-i het volgende:
[..]
Omdat de man bij 't grote publiek volgens mij alleen bekend is wegens z'n antivirus software en daarom wellicht nog enige autoriteit geniet.
Die docu laat 'n heel andere kant van de man zien.
X10 denk ik zo.quote:Op woensdag 27 december 2017 17:29 schreef sandertjuh het volgende:
VEN gaat ook errrrrrrug lekker op dit moment.. komen nog grote dingen aan binnen 3 dagen. Ben heel erg benieuwd hoeveel impact dit nog op de prijs gaat hebben
Wees jij maar lekker 'n zichzelf niet-informerende eikel dan. Be like that.quote:Op woensdag 27 december 2017 17:43 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Want het boeit iets wat iemand met autoriteit in zijn vrije tijd doet? Kan mij het verrekken dat hij zich in z'n bek laat schijten.
Prima. En ga jij maar haten op mensen die iets bereikt hebben in het leven om wat ze in hun vrije tijd doen. Sneu man. Laat die vent lekker.quote:Op woensdag 27 december 2017 17:46 schreef Rechtsom-i het volgende:
[..]
Wees jij maar lekker 'n zichzelf niet-informerende eikel dan. Be like that.
0.5000 dollar centjes zekerquote:Op woensdag 27 december 2017 17:49 schreef klaasweetalles het volgende:
vandaag 5000 dollar rijker geworden
nu zal dr snugles wel komen en roepen dat ik moet oprotten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |