LTC kopen op bittrex, LTC versturen naar Binance en daar LTC weer verpatsen voor BTC.quote:Op woensdag 27 december 2017 15:54 schreef Landgeld het volgende:
Ik wil wat geld herverdelen over mijn accounts.
Wat is de snelste en goedkoopste manier (zonder fee's) om BTC / $ over te zetten van Bittrex naar Binance?
Gewoon een BTC transactie?
Ik durf het bijna niet toe te geven, maar dit uitleggen gaat mij niet lukkenquote:
Dat was een piek, het gaat om hoe het nu gaatquote:Op woensdag 27 december 2017 15:52 schreef Rossdale het volgende:
[..]
De cryptopoezen nu alweer vergeten?
Het huidige systeem is niet fraudegevoelig wil je zeggenquote:Op woensdag 27 december 2017 15:52 schreef dimmak het volgende:
[..]
Modum is een leuk project. Maar temperatuur in de blockchain opslaan is nogal fraudegevoelig.
quote:Op woensdag 27 december 2017 15:55 schreef Rossdale het volgende:
[..]
LTC kopen op bittrex, LTC versturen naar Binance en daar LTC weer verpatsen voor BTC.
Bekijk en luister de heldere uitleg maar eens. Ik werk met transport van gekoelde goederen en ik kan Andreas eigenlijk alleen maar beamen.quote:Op woensdag 27 december 2017 15:58 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het huidige systeem is niet fraudegevoelig wil je zeggen
Dit neemt een flinke dosis fraudegevoeligheid weg en bespaart nog kosten ook.
Mijn hoofd en alle kennis van de blockchain die erbij komt. Ethereum wordt onderhouden door enkelen van de meest brilliante devs in de cryptowereld en zelfs die hebben de sleutel tot het volmaken van de driehoek der consessies nog niet gekraakt.quote:Op woensdag 27 december 2017 15:51 schreef ChickenMan het volgende:
[..]
Ik vraag me soms wel eens af waar jij informatie over je uitspraken altijd vandaan haalt.
Gaat nu niet lukken. Als je nu een tl;dw kan geven, graag, anders hoor je later van me.quote:Op woensdag 27 december 2017 15:59 schreef dimmak het volgende:
[..]
Bekijk en luister de heldere uitleg maar eens. Ik werk met transport van gekoelde goederen en ik kan Andreas eigenlijk alleen maar beamen.
Beknopt: Stel de meter meet 1x een waarde boven de norm, wordt de hele batch afgekeurd. Terwijl dat misschien helemaal niet nodig is. Dit lokt dan weer uit dat transporteurs de metingen zullen proberen te beïnvloeden, wat ook makkelijk kan.quote:Op woensdag 27 december 2017 16:01 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Gaat nu niet lukken. Als je nu een tl;dw kan geven, graag, anders hoor je later van me.
Je weet bv ook dat Ethereum op een programmeertaal draait die bijna niemand kent?quote:Op woensdag 27 december 2017 15:59 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Mijn hoofd en alle kennis van de blockchain die erbij komt. Ethereum wordt onderhouden door enkelen van de meest brilliante devs in de cryptowereld en zelfs die hebben de sleutel tot het volmaken van de driehoek der consessies nog niet gekraakt.
Hoelang duurt dit ongeveer?quote:Op woensdag 27 december 2017 15:55 schreef Rossdale het volgende:
[..]
LTC kopen op bittrex, LTC versturen naar Binance en daar LTC weer verpatsen voor BTC.
Heb je verstand van programmeren?quote:Op woensdag 27 december 2017 16:08 schreef ChickenMan het volgende:
[..]
Je weet bv ook dat Ethereum op een programmeertaal draait die bijna niemand kent?
Hij daalt alleen maar verder, hoop voor je dat hij dat uberhaupt nog aantiktquote:Op woensdag 27 december 2017 16:12 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Hmm. Denk dat ik m'n NXT maar op 10k ga zetten. Veel meer gaat het niet meer worden gok ik.
We gaan het zien :-)quote:Op woensdag 27 december 2017 16:24 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Hij daalt alleen maar verder, hoop voor je dat hij dat uberhaupt nog aantikt
Ik kan niet programmerenquote:Op woensdag 27 december 2017 16:09 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Heb je verstand van programmeren?
En dan niet de categorie 'ik kan wel wat leuks maken', maar meer diepgaand.
Gisteravond ook gedaan, mooie winst gemaaktquote:Op woensdag 27 december 2017 16:29 schreef Xrenity het volgende:
Ga m'n XVG ook maar van de hand doen. Was een mooie rit
Goed, dan mag ik een redelijk ingewikkeld probleem in huis-tuin-en-keuken taal uitleggen, jeejquote:Op woensdag 27 december 2017 16:32 schreef ChickenMan het volgende:
[..]
Ik kan niet programmeren![]()
Maar je had het over concessies in het Wavesplatform en dat Ethereum die niet gedaan heeft, terwijl het werken in Solidity wel een concessie is aangezien er maar een handvol mensen zijn die die taal atm beheersen.
Okay, maar stel dat het zo ver is, dan loopt die Ethereum blockchain toch helemaal vol? Dat zou dan toch een veel grotere last zijn dan bv cryptokitties? Vind het best interessant, zijn hier nog leuke artikelen over te lezen? Maar volgens mij proberen projecten als iExec het vollopen van de Ethereum blockchain te voorkomen met dit soort zaken https://iex.ec/quote:Op woensdag 27 december 2017 16:39 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Goed, dan mag ik een redelijk ingewikkeld probleem in huis-tuin-en-keuken taal uitleggen, jeej
Denk aan een robot die je instructies kan geven om te lopen, te rennen en te springen. Waves heeft in dit geval die drie instructies, en daar mag je het mee doen. Het zorgt er wel voor dat je de robot makkelijk kan aansturen.
In het geval van Ethereum bestaan je instructies uit het besturen van elk motortje in de robot. Een simpele taak als lopen is al een stuk lastiger te maken zo, maar je bent vele malen vrijer in het bepalen hoe het gebeurt. Met Ethereum kan je hem ook een salto laten maken, met Waves gaat dat niet lukken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |