Dat ook natuurlijkquote:Op dinsdag 26 december 2017 23:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik niet. Ik ga voor gezelligheid

Eens kijken over 2/3 uurtjes.quote:Op dinsdag 26 december 2017 23:37 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Pas op 31-12, als de lijst bijna ten einde is

Moe? Ik ben een nachtbraker, ben net bezigquote:

quote:Op dinsdag 26 december 2017 23:37 schreef Diaan73 het volgende:
The Day That Curly Billy Shot Down Crazy Sam McGee - The Hollies deze stond op nummer 1 op mijn geboortedag
 Geweldig nummer!
 Geweldig nummer!

Jawel, maar zit nu toch weer in de kroegquote:

Toen had ik ook een andere naamquote:Op dinsdag 26 december 2017 23:37 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ik ken jou helemaal niet van toen.
 Pas een namechange gedaan met die donatie-actie voor rolstoelbus voor Lenthe
 Pas een namechange gedaan met die donatie-actie voor rolstoelbus voor Lenthe  

Beatles collegaquote:Op dinsdag 26 december 2017 23:38 schreef ato het volgende:
I feel fine-Beatles, stonden op nr 1) toen ik op de wereld kwam..

Dat geldt voor zoveel dingenquote:Op dinsdag 26 december 2017 23:37 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik hoefde er niets voor te doen... alleen maar geboren te worden.

Ik zit zelfs te multitasken, fotoboek van m'n vakantie in mei moet maar eens in elkaar worden geflanst.quote:

Rellende_Rotscholier

Rellende_Rotscholier

quote:Op dinsdag 26 december 2017 23:37 schreef Diaan73 het volgende:
The Day That Curly Billy Shot Down Crazy Sam McGee - The Hollies deze stond op nummer 1 op mijn geboortedag

- en ook nog fris, monter, uitgeslapen en alert zijn.
 - en ook nog fris, monter, uitgeslapen en alert zijn.  

dan is de grote vraag: wat was je oude naam?quote:Op dinsdag 26 december 2017 23:38 schreef _Hestia_ het volgende:
[..]
Toen had ik ook een andere naamPas een namechange gedaan met die donatie-actie voor rolstoelbus voor Lenthe

Toch krijp ik zo me nest inquote:Op dinsdag 26 december 2017 23:38 schreef Isorden het volgende:
[..]
Slapen kan om 00:01 op 01-01-2018

Was die nu naakt ingezongen?quote:Op dinsdag 26 december 2017 23:38 schreef Berkery het volgende:
Hierna gaat iedereen posten wat #1 stond toen ze eindexamen deden, zijn we weer drie topics verder.
Bij mij The Bangles - Eternal Flame

True that. Ik was liever op de uitgerekende dag geboren, toen was dit nummer 1:quote:

Die kunnen we allemaal missen, mooi.quote:Op dinsdag 26 december 2017 23:38 schreef DecoAoreste het volgende:
Maar even serieus, zo'n nacht als deze moeten ze toch gewoon verbieden.
Tussen 3 en 4 hebben we Kaiser Chiefs, Eminem, Foster the People en het altijd epische Les Lacs Du Connemara. En dan een dik uur later Twenty One Pilots, en vlak na 6 uur nog even Alphaville met Forever Young. Wanneer moet ik dan slapen

1 januariquote:Op dinsdag 26 december 2017 23:38 schreef DecoAoreste het volgende:
Maar even serieus, zo'n nacht als deze moeten ze toch gewoon verbieden.
Tussen 3 en 4 hebben we Kaiser Chiefs, Eminem, Foster the People en het altijd epische Les Lacs Du Connemara. En dan een dik uur later Twenty One Pilots, en vlak na 6 uur nog even Alphaville met Forever Young. Wanneer moet ik dan slapen

Godver, jij bent 12quote:Op dinsdag 26 december 2017 23:38 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Whitney Houston - I Will Always Love You op nummer 1 toen ik werd geboren, jawel.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |