eerlijk gezegd heb ik het idee dat het minder snel gaat dan andere jaren, maar ja. de feiten spreken dat tegen...snap er niks van.quote:Op dinsdag 26 december 2017 23:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik post juist in de drukke tijden minder

haha nee juist totaal niet meer. In mn begintijd hier ( 2002-2006) wel, maar laatste jaren valt wel mee.quote:Op dinsdag 26 december 2017 23:36 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
ben je zo'n postergirl dan?

Plannen en energiemanagement is key in Top2000-weekquote:

Ik niet. Ik ga voor gezelligheidquote:Op dinsdag 26 december 2017 23:36 schreef ok01 het volgende:
We gaan toch wel voor een record dit jaar

dat doe je goed!quote:Op dinsdag 26 december 2017 23:36 schreef Bugno het volgende:
Kinderen uitbesteed v
Mrs. naar bed v
Morgen uitslapen v
Bezoek de deur uit v
Wijn v
Ben er voorlopig weer bij

Netjesquote:Op dinsdag 26 december 2017 23:37 schreef Diaan73 het volgende:
The Day That Curly Billy Shot Down Crazy Sam McGee - The Hollies deze stond op nummer 1 op mijn geboortedag

De titel maakt het sowieso een goede plaatquote:Op dinsdag 26 december 2017 23:37 schreef Diaan73 het volgende:
The Day That Curly Billy Shot Down Crazy Sam McGee - The Hollies deze stond op nummer 1 op mijn geboortedag

Ik ken jou helemaal niet van toen.quote:Op dinsdag 26 december 2017 23:37 schreef _Hestia_ het volgende:
[..]
haha nee juist totaal niet meer. In mn begintijd hier ( 2002-2006) wel, maar laatste jaren valt wel mee.

Eigenlijk welquote:

Dat ook natuurlijkquote:Op dinsdag 26 december 2017 23:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik niet. Ik ga voor gezelligheid

Eens kijken over 2/3 uurtjes.quote:Op dinsdag 26 december 2017 23:37 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Pas op 31-12, als de lijst bijna ten einde is

Moe? Ik ben een nachtbraker, ben net bezigquote:

quote:Op dinsdag 26 december 2017 23:37 schreef Diaan73 het volgende:

Jawel, maar zit nu toch weer in de kroegquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |