Sabotage de hoogste neem ik aan?quote:
Osdorp Posse hebben dit later nog wat bekender gemaaktquote:Op dinsdag 26 december 2017 22:44 schreef Berkery het volgende:
Grappig dat dit hoger staat dan Fight for your right
Ja ook new wavequote:Op dinsdag 26 december 2017 22:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Rock in de 80's = stadionrock of ook new wave? (vast wel want punk)
Dat komt deels omdat Fight for your right heel ergens anders in de voorkeuzelijst stondquote:Op dinsdag 26 december 2017 22:44 schreef Berkery het volgende:
Uiteraard.quote:Op dinsdag 26 december 2017 22:44 schreef peaceman het volgende:
[..]
Sabotage de hoogste neem ik aan?
Die videoclip!quote:Op dinsdag 26 december 2017 22:44 schreef peaceman het volgende:
[..]
U heeft er verstand vanquote:
Met Nembrionic Hammerdeathquote:Op dinsdag 26 december 2017 22:45 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Osdorp Posse hebben dit later nog wat bekender gemaakt
Yup, tussen 2 en 3 vannacht.quote:Op dinsdag 26 december 2017 22:45 schreef Cee het volgende:
Mag hopen dat Intergalactic er ook in staat?
Ja!quote:Op dinsdag 26 december 2017 22:44 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ja!quote:Op dinsdag 26 december 2017 22:45 schreef Cee het volgende:
Mag hopen dat Intergalactic er ook in staat?
quote:
Onder The Beastie Boys?quote:Op dinsdag 26 december 2017 22:45 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Dat komt deels omdat Fight for your right heel ergens anders in de voorkeuzelijst stond
Welke?quote:Op dinsdag 26 december 2017 22:45 schreef Dagoduck het volgende:
Volgend uur het tweede nummer waar ik op heb gestemd.
en terecht. Werd op fantastische wijze gebruikt in een film van Star Trek!quote:
Ik was in de jaren 80 echt van de disco, reggae en mindere mate new wave.quote:
Terecht.quote:Op dinsdag 26 december 2017 22:44 schreef Berkery het volgende:
Ja uhm ik heb het pas later ontdekt he. Ik ben zelf van 87 nlquote:Op dinsdag 26 december 2017 22:46 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik was in de jaren 80 echt van de disco, reggae en mindere mate new wave.
Geen idee meer precies, volgens mij helemaal achteraan bij de B. Ik kwam hem later tegen dan de andere liedjes van Beastie Boys.quote:
MGMT - KIDSquote:
Ik had in '87 op kamp met de 6e klas een cassettebandje van Beastie Boys mee.quote:
Dat is waar ook. Ik was toen al aan het puberen.quote:Op dinsdag 26 december 2017 22:46 schreef _Hestia_ het volgende:
[..]
Ja uhm ik heb het pas later ontdekt he. Ik ben zelf van 87 nl
Ja, er stonden heel veel The-bands bij de Tquote:Op dinsdag 26 december 2017 22:45 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Dat komt deels omdat Fight for your right heel ergens anders in de voorkeuzelijst stond
Niet eens Girls?quote:Op dinsdag 26 december 2017 22:46 schreef D. het volgende:
[..]
Ik had in '87 op kamp met de 6e klas een cassettebandje van Beastie Boys mee.
Dit nummer steeds terugspoelen
Behalve The The?quote:Op dinsdag 26 december 2017 22:47 schreef Berkery het volgende:
[..]
Ja, er stonden heel veel The-bands bij de T
Hebben we toch een keer voor 12 uur 's nachts Slayer gehoord.quote:Op dinsdag 26 december 2017 22:46 schreef MTheBassman het volgende:
Gitaarsolo is gespeeld door Kerry King van Slayer, voor degenen die dat nog niet wisten
Die je in bepaalde lijstjes naamloos moet opgevenquote:
Wacht, zijn ze al zo oud?quote:Op dinsdag 26 december 2017 22:46 schreef D. het volgende:
[..]
Ik had in '87 op kamp met de 6e klas een cassettebandje van Beastie Boys mee.
Dit nummer steeds terugspoelen
Hebben Mental Lownoise & Charlie Theo die niet nog eens gecovered?quote:
Meneer Pippen is kachellam?quote:Op dinsdag 26 december 2017 22:47 schreef PippenScottie het volgende:
Mevrouw Pippen rijdt mij naar huis vanavond!
ja want die heeft nog wat voor jou in petto toch?quote:Op dinsdag 26 december 2017 22:47 schreef PippenScottie het volgende:
ahhwwquote:Op dinsdag 26 december 2017 22:47 schreef PippenScottie het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |